با حضور اقشار مختلف مردم استان و مسئولان، پیکر آیت الله طبرسی در ساری تشییع و در جوار گلزار شهدای مرکز استان به خاک سپرده شد

شرق پرس : مراسم تشییع  پیکر آیت الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران با حضور گسترده مردم و علما استان از میدان شهید قاسمی به سمت گلزار شهدا ملا مجی الدین ساری برگزار شد و پیکر مطهر آیت الله طبرسی در جوار شهیدان آرام گرفت.

 

این مراسم با حضور پرشور مردم ولایتمدار و قدرشناس و جمعی از مسئولان ازجمله علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ، علی نبیان رییس سازمان ملی زمین، محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران، شاعری رئیس مجمع نمایندگان استان و … برگزار شد و پس از اقامه نماز توسط آیت الله العظمی جوادی آملی، پیکر آیت الله طبرسی در جوار گلزار شهدای ساری به خاک سپرده شد.

 

گفتنی است؛ مراسم تشییع پیکر آیت الله طبرسی روز دوشنبه در قم و مراسم وداع نیز شامگاه سه شنبه در مصلی ساری برگزار شده بود.

 

آیت الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران اوایل هفته جاری پس از تحمل یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفته بود.

 

آیت الله طبرسی از سال ۷۸ به عنوان نماینده ولی فقیه در مازندران منصوب شد و از سال ۵۹ هم امامت جمعه شهرستان ساری را بر عهده داشت.

 

وی آبان ماه امسال از سمت نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه ساری ” به جهت بیماری و نبود توان جسمانی ” استعفا کرده بود.

 

 

برای دیدن گزارش تصویری این مراسم اینجا کلیک کنید