داداشی درباره پیش‌بینی هوای مازندران برای روز طبیعت(13بدر) تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل امروز نقشه‌های هواشناسی برای روزهای پایانی هفته‌جاری از ناپایداری هوا کاسته می‌شود. برای روز طبیعت پدیده بارشی در آسمان مازندران پیش‌بینی نمی‌شود.

مدیر کل هواشناسی مازندران: روز طبیعت, مازندران بارانی نخواهد بود

به گزارش شرق پرس, مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران برای روز طبیعت(۱۳بدر) به صورت صاف است و باران پیش‌بینی نمی‌شود.

 

 

 

نوربخش داداشی امروز در گفت‌وگو با فارس درباره وضعیت جوی مازندران، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از شب یک‌شنبه ۹ تا چهارشنبه ۱۲ فروردین ماه امسال امواج کم و بیش ناپایداری به‌تناوب از نوار شمالی کشور عبور می‌کند که پیامد آن ابرناکی آسمان، وزش باد و بارش‌های پراکنده در سطح استان است بارش در ارتفاعات مازندران به‌صورت برف و باران خواهد بود.

 

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه در این مدت دمای هوای استان روند کاهشی دارد، افزود: وضعیت دریای مواج نسبتا مواج خواهد بود.

 

داداشی درباره پیش‌بینی هوای مازندران برای روز طبیعت، تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل امروز نقشه‌های هواشناسی برای روزهای پایانی هفته‌جاری از ناپایداری هوا کاسته می‌شود. برای روز طبیعت پدیده بارشی در آسمان مازندران پیش‌بینی نمی‌شود.

 

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: برای روز جمعه ۱۴ فروردین ماه امسال آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دماست.