مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از اتفاقاتی که صبح امروز (چهارشنبه) با حضور سیاسی در دفترش رخ داد و دستور رییس هیات مدیره برای برکناری دایی، نتوانست با این موضوع کنار بیاید و از پرسپولیس رفتنی شد.

 

 مدیر عامل پرسپولیس هم برکنار شد

برکناری رحیمی از مدیرعاملی پرسپولیس قطعی شد و بهروز منتقمی جای او را در این پست گرفت.
 
 
 

شرق پرس:  مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از اتفاقاتی که صبح امروز (چهارشنبه) با حضور سیاسی در دفترش رخ داد و دستور رییس هیات مدیره برای برکناری دایی، نتوانست با این موضوع کنار بیاید و از پرسپولیس رفتنی شد.

 

 

 
طبق صحبت‌هایی که رحیمی در شبکه تلویزیونی خبر انجام داد این موضوع تایید شد که او از سوی رییس هیات مدیره برای برکناری دایی تحت فشار بوده است اما خود او حاضر به انجام این کار نمی‌شده است. گذشته از اختلاف رحیمی و سیاسی، برای برکناری دایی، آینده خود رحیمی نیز دستخوش تغییر بود چرا که سیاسی گفته بود اگر دایی را برکنار نکنی، طبق مصوبه هیات مدیره خودت برکنار می‌شود.
 
 
 
حتی پس از اعلام خبر برکناری دایی، رحیمی از مدیر روابط عمومی باشگاه می‌خواهد که اطلاعیه او را روی سایت باشگاه قرار دهد اما مدیر روابط عمومی از این کار امتناع می‌کند.
 
 
 
به گزارش ایسنا, دقایقی پیش نام و عکس رحیمی از سایت باشگاه پرسپولیس هم برداشته شد تا برکناری او قطعی شود. به نظر می‌رسد درجلسه‌ای که بین سیاسی، خواجه‌وند و کاظم‌پور در جریان است، منتقمی به عنوان سرپرست جدید باشگاه انتخاب شده است.