محمدی گلپایگانی گفت : هرازگاهی تبلیغ می‌کنند رهبری مریض است، اما من که از نزدیک شاهد هستم ایشان در کمال سلامت هستند و خدا را شکر هیچ مشکلی ندارند.

شرق پرس : محمدی گلپایگانی خاطرنشان کرد: دشمن در فصای مجازی که بلای جان شده است دنبال ترویج بی حجابی بود، اما موفق نشد مردم را از دین و عقایدشان جدا کنند که نمونه‌اش راهپیمایی‌ها، جشن عید غدیر و نماز جمعه است.

امروز بیشترین حمله متوجه رهبر انقلاب است، چون ایشان قائم خیمه است. ایشان چه جانشین خوبی برای امام خمینی است که همه اهداف امام را دنبال کرده و یک به یک به ثمر می‌رساند. چرا امروز جرات نمی‌کنند به ما حمله کنند، چون می‌ترسند.

امروز هیچ جایی از رژیم غاصب صهیونیستی از موشک‌های ما در امان نیست این موشک‌ها دقیق و بدون خطا به هدف می‌خورد. این‌ها بچه‌های شما هستند که گمنام کار می‌کنند و رهبری مستقیما این‌ها را هدایت می‌کنند.

هرازگاهی تبلیغ می‌کنند رهبری مریض است، اما من که از نزدیک شاهد هستم ایشان در کمال سلامت هستند و خدا را شکر هیچ مشکلی ندارند.

وی ادامه داد: دعای عهد را هر روز یا هفته‌ای یک روز بخوانیم و دعا کنیم در زمان حضور، ولی عصر (عج) باشیم. خداوند قادر و عالم مطلق است و هرچه اراده کند بلافاصله انجام می‌شود.

من به دیدار یکی از مراجع در قم رفته بودم. ایشان گفتند گرانی وجود دارد که حقیقت هم همین است و وظیفه ثروتمندان و کسانی که دست‌شان به دهان‌شان می‌رسد این است که مواظب بیچارگان، در ماندگان و تهیدستان باشند. خدا از آن‌ها مواخذه می‌کند.

من به آن مرجع گفتم سوالی از شما دارم که قدرت خدا چگونه است که ایشان گفتند قدرت خدا مطلق است و هرچه بخواهد انجام می‌شود. گفتم عجله نکنیم کار‌های اساسی در حال انجام است.

امیدوارم اثرات اقدامات خوبی که در گوشه و کنار کشور انجام می‌شود را به زودی مشاهده کنیم. /ایسنا