گویا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ارتباط خوب و دوستانه‌ای با علی کریمی داشته و به همین دلیل چندان دل خوشی از علی دایی ندارد. بر همین اساس هر از گاهی مصاحبه می‌کند و حرف‌هایی علیه پرسپولیس دایی می‌زند که عجیب به نظر می‌رسد.

 

 
سرمربی پرسپولیس جوابی به مصاحبه‌های اخیر سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نمی‌دهد و ترجیح می‌دهد سکوت کند. 
 
 

به گزارش شرق پرس، در همین یک ماه گذشته محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در دو نوبت علیه پرسپولیس فعلی مصاحبه کرده و در قیاس با پرسپولیس دهه ۶۰ اعلام کرد: «تیم دایی چنگی به دل نمی‌زند!»

 

 

اشاره دوباره محمد بنا به ضعف پرسپولیس کنونی باعث تعجب بسیاری از اهالی ورزش شد. گویا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ارتباط خوب و دوستانه‌ای با علی کریمی داشته و به همین دلیل چندان دل خوشی از علی دایی ندارد. بر همین اساس هر از گاهی مصاحبه می‌کند و حرف‌هایی علیه پرسپولیس دایی می‌زند که عجیب به نظر می‌رسد.

 

 

عجیب‌تر آنکه سرمربی سرشناس پرسپولیس جوابی به مصاحبه‌های اخیر سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نمی‌دهد و ترجیح می‌دهد سکوت کند.

 

 

در این رابطه وقتی با یکی از نزدیکان علی دایی تماس گرفتیم، این فرد با اظهار تاسف از صحبت‌های محمد بنا به ما گفت: «ما از حرف‌های عجیب و غریب سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی سر درنمی‌آوریم و نمی‌دانیم چرا ایشان اخیرا به فوتبال علاقه‌مند شده است؟ اما هر چه هست علی دایی نمی‌خواهد تیمش را به حاشیه ببرد و به همین خاطر ترجیح می‌دهد فعلا سکوت کند.»

افکار