در لیست های مختلفی که برخی رسانه های نزدیک به دولت از استانداران بازنشسته منتشر می کنند نام محمد اسلامی استاندار مازندران دیده می شود

به گزارش شرق پرس: پس از تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان, گمانه زنی ها درباره لیست مدیران بازنشسته ازجمله استاندارانی که باید بروند آغاز شد.

در روزهای نخست که نام محمد اسلامی استاندار مازندران بر سر زبانها افتاده بود و شایعات فضای مجازی حاکی از بازنشسته شدن وی بود, ناگهان اطلاعیه ای از سوی روابط عمومی استانداری منتشر شده که تاکید می کرد محمد اسلامی شامل قانون منع بکارگیری بازنشستگان نیست .

اما امروز یک خبرگزاری نزدیک به دولت نام استانداران بالای ۶۰ سال را منتشر کرد که نام محمد اسلامی استاندار مازندران نیز در آن دیده می شود.

خبرگزای برنا, نوشت؛ از بین ۳۱ استاندار در کشور ؛ ۱۵ استاندار بالای ۶۰ سال هستند.

استاندار قزوین ( عبدالمحمد زاهدی ) با ۶۹ سال سن و استاندار تهران ( محمد حسین مقیمی ) و استاندار همدان ( محمد ناصر نیکبخت ) با ۶۸ سال رکورد داران سن در بین استانداران  کشور هستند .

استاندار فارس ( اسماعیل تبادار ) با ۶۱ سال سن و استانداران آذربایجان شرقی ( مجید خدابخش) و استاندار البرز ( محمد علی نجفی ) و استاندار اصفهان (محسن مهر علیزاده )  و استاندار مازندران (محمد اسلامی ) با ۶۲ سال سن از استانداران بالای ۶۰ سال هستند .

استانداران ایلام، چهارمحال بختیاری ،خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، مرکزی و قم هم استاندارانی هستند که سن آنها نیز بالای ۶۳ سال است .

شایان ذکر است جوانترین استاندار کشور نیز هم اکنون استاندار گیلان ( مصطفی سالاری ) با ۴۲ سال سن می باشد.