مجمع شهرداران شرق مازندران در حالی اعلام موجودیت کرد که جای خالی شهرداران شهرستان های ساری و میاندورود تنها عیب این مجمع منطقه ای در بلوک شرق استان بود

به گزارش شرق پرس ، اگر شهرستان های ساری و میاندورود را در بلوک شرق مازندران تعریف کنیم که عاری از واقعیت نیست، این منطقه به دلایلی بسیاری ازجمله مسائل جغرافیایی، محیط زیستی، زباله شهری، حوادث، مسائل فرهنگی، مسائل اقتصادی، حمل و نقل و … دارای اشتراکات و وابستگی هایی هستند که می توان با همکاری و همپوشانی، مدیریت کم هزینه تر و مثمر ثمری داشت.

اما در ابتکاری مناسب، با حضور شهرداران سه شهرستان شرق استان ، مجمع شهرداران در شهرداری نکا تشکیل و دکتر احمدی شهردار نکا نیز به عنوان دبیر و سخنگوی مجمع انتخاب گردید .

در تشریح این خبر آمده است، مجمع رویکرد سیاسی ندارد و حوزه تلاش و فعالیتش فقط در زمینه های اجتماعی و مدیریت شهری خواهد بود و با توجه به مشکلات مشابه و نیز منافع مشترکی که این شهرداریها از ظرفیتهای منطقه دارند این مجمع می‌تواند در رشد و توسعه شهری شرق استان بسیار مفید باشد.

البته امیدواریم در نشست بعدی این مجمع، شاهد حضور شهرداران شهرستان های ساری و میاندورود باشیم که بسیاری از تصمیم گیری ها بدلیل مسائل مطروحه، بدون هماهنگی این شهرستان ها در ابهام خواهد ماند.