دادستان مرکز مازندران گفت: پس از دریافت شکایت، پرونده در این باره تشکیل، محکوم علیه به اتهام آدم ربایی و ایراد ضرب در دادگاه بدوی محکوم به حبس و در خصوص تجاوز به عنف در دادگاه کیفری استان محکوم به اعدام شد

 

edamm51

دادستان مرکز مازندران از اجرای حکم اعدام یکی از متهمان این شهرستان که دانشجوی دختر را ربوده بود خبر داد.

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عموی اداره کل دادگستری مازندران، اسدالله جعفری درباره اجرای این حکم گفت: در سال ۱۳۸۷ شاکیه دانشجو دانشگاه ساری، که قصد عزیمت به یکی از شهرهای مجاور را داشته توسط متهمان به بهانه تصادف ساختگی ربوده شد.

 

وی اظهار کرد: متهمان در اعتراض این دانشجو، وی را با تبر تهدید کرده و این فرد را به خانه باغ برده و با تهدید و کتک‌کاری وی را مورد تجاوز قرار دادند که با شکایت شاکیه و صدور قرار مجرمیت و کیفر خواست پرونده در این خصوص تشکیل شد.

 

دادستان مرکز مازندران افزود: پس از دریافت شکایت، پرونده در این باره تشکیل، محکوم علیه به اتهام آدم ربایی و ایراد ضرب در دادگاه بدوی محکوم به حبس و در خصوص تجاوز به عنف در دادگاه کیفری استان محکوم به اعدام شد که این حکم پس از تایید دیوان عالی کشور در محوطه زندان ساری اجرا شد.

 

جعفری در پایان گفت: متهم ردیف دوم و سوم نیز هرکدام به تحمل ۹۹ ضربه شلاق تعزیری و اقامت اجباری به خارج از استان محکوم شدند.