واعظی با بیان اینکه مازندران ظرفیت های خوبی دارد افزود : ظرفیت نیروی انسانی خوبی در مازندران وجود دارد که در حوزه های مختلف از جمله مجلس، دولت و قوه قضاییه نقش مهمی دارند
شرق پرس : محمود واعظی در نشست شورای اداری مازندران گفت : در شرایط تحریم و تنگنا‌های اقتصادی طرح‌های خوبی در کشور در حال اجراست.
رئیس دفتر ریاست جمهوری با بیان اینکه کشور در این مقطع شرایط سختی را می گذراند، گفت: خودمان فکر نمی کردیم با این تحریم ها در  همه استان ها بتوانیم طرح های بزرگی را بهره برداری کنیم.

او بر امیدوار کردن مردم تاکید کرد و افزود: با دادن امید به مردم کشور به جایگاه واقعی می رسد و همه باید به گونه ای کار کنیم که به دشمن نشان دهیم تحریم ها نمی تواند انسجام کشور را هدف قرار دهد.

رئیس دفتر ریاست جمهوری گفت: ما جلسات متعددی در پایان دولت یازدهم برگزار کردیم تا ضعف ها مرتفع و انتظارات مردم، نظام و مقام معظم رهبری برآورده شود.

واعظی  با بیان اینکه به مدت سه سال تورم تک رقمی شده بود، افزود: توجه به معیشت مردم همواره مورد توجه قرار دارد.

 

 

انتخابات فرصتی برای امیدوار کردن مردم به آینده کشور

رئیس دفتر ریاست جمهوری در خصوص انتخابات نیز گفت: باید در انتخابات کاری کنیم که مردم به آینده کشور امیدوار شوند و آن ها را نسبت به دولت و مسئولان بدبین نکنیم.

او گفت: در انتخاباتی که در پیش داریم به عنوان مسئول باید دقت کنیم و آدرس غلط به خارج ندهیم.

واعظی با بیان اینکه حضور گستره مردم در صحنه های راهپیمایی و انتخابات بسیار مهم است و باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد، افزود:حضور گسترده مردم در سراسر کشور به این معنا است که مردم پایبند به نظام هستند.

رئیس دفتر ریاست جمهوری گفت: تشویق مردم در انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد و انتخابات باید سالم برگزار شود.

 

استانداری مازندران : مازندران از نعمت بزرگی بنام گردشگری برخوردار است / نیروی انسانی یکی از ظرفیت های مهم استان مازندران

 

امنیت کشور مرهون خون سردار سلیمانی

رئیس دفتر ریاست جمهوری به نقش سردار سلیمانی در امنیت کشور اشاره کرد و افزود: اگر سردار شهید قاسم سلیمانی نبود، داعش حضور جدی در منطقه داشت و امنیت امروز به برکت رشادت های او است.

 

 

گردشگری نعمت بزرگ برای مازندران

 

واعظی با بیان اینکه مازندران ظرفیت های خوبی در زمینه های مختلف دارد، گفت: ظرفیت نیروی انسانی خوبی در مازندران وجود دارد که در حوزه های مختلف از جمله مجلس، دولت و قوه قضاییه نقش تعیین کننده دارند.

رئیس دفتر ریاست جمهوری با بیان اینکه نعمت بزرگی در مازندران به نام گردشگری وجود دارد که قدرش را نمی دانید، افزود: توجه به مسائل گردشگری ارزش افزوده زیادی خواهد داشت و باید به این ظرفیت توجه بیشتری شود.

او توجه به کشاورزی و صنایع شیلاتی در مازندران را در ایجاد اشتغال و درآمد پایدار موثر دانست و گفت: در زمینه صادرات اقدامات خوبی انجام شده و امیدوارم روند پیشرفت در این استان ادامه داشته باشد.

 

استاندار مازندران نیز در یازدهمین نشست شورای اداری استان با اشاره به اینکه مازندران دارای ظرفیتهای فراوان در حوزه کشاورزی، گردشگری، صنعتی و خدماتی است گفت: بیش از هفت میلیون تن محصولات کشاورزی در مازندران تولید می شود.
احمد حسین زادگان وجود پایانه های صادراتی در استان را برای حمایت از کشاورزان و ارزِآوری بیشتر امری ضروری دانست.
او با بیان اینکه در خصوص منطقه آزاد در نشستهایی که با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان داشتیم به یک نظر واحد رسیدیم و سه لکه در مازندران به عنوان پیشنهاد به کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی معرفی شد.
استاندار مازندران یکی دیگر از برنامه های استان را افزایش سطح سلامت استان بیان و تصریح کرد: طرحهای نیمه تمام ورزشی در استان برای تکمیل، با تامین اعتبار از سرعت خوبی برخوردار شدند.

حسین زادگان تامین اعتبار برای تکمیل طرح ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر را از مسئولان ارشد کشوری خواستار شد.

او یکی دیگر از برنامه استان را شناسایی ظرفیتها در روستاها بیان کرد و گفت: با شناسایی ظرفیتها تسهیلات کم بهره به روستاییان برای تولید بیشتر و اشتغال زایی پرداخت می شود.

استاندار با اشاره به راههای مواصلاتی استان، خواستار تامین اعتبار برای تکمیل طرحها در راههای مواصلاتی شد تا با یکطرفه شدن جاده ها مشکلات موجود برای مردم منطقه کمتر شود.

 

 

 

 

yjc