پس از استعفای حسین جوادی از مدیرکلی فرهنگ و ارشاد مازندران، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران را منصوب کرد

شرق مازندران : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی احسان آهنگر را به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران منصوب کرد.

وزیر فرهنگ با پذیرش استعفای حسین جوادی مدیرکل سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی احسان آهنگر را به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران منصوب کرد.

احسان آهنگر اهل شهرستان بهشهر و متولد سال ۱۳۵۸ و دانش آموخته در رشته ادبیات فارسی و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت راهبردی فرهنگ است.

از جمله سوابق مدیریتی، علمی و فرهنگی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران می‌توان به معاون فرهنگی سپاه کربلا مازندران،دبیر کمیته فرهنگی ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه های استان مازندران، مدیر تبلیغات و فضاسازی معاونت فرهنگی هنری سپاه کربلا مازندران و مدیرفرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان بهشهر اشاره کرد.

پیش از این حسین جوادی عهده دار این مسؤولیت در اداره کل ارشاد استان مازندران بود و گفته می‌شود؛ استعفای جوادی به دلیل کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده است.