یکی از توپ‌جمع‌کن‌های ورزشگاه فولادشهر اصفهان که با پیراهن و شرت ورزشی درون ورزشگاه حضور داشت، در دقیقه 33 مسابقه استقلال- ذوب آهن، به میان زمین بازی وارد شد و متن روی پیراهن خود را به دوربین‌های تلویزیونی نشان داد.

 

 

یکی از توپ‌جمع‌کن‌های ورزشگاه فولادشهر اصفهان در حاشیه نیمه نخست بازی استقلال و ذوب‌آهن وارد زمین بازی شد و برای دقایقی در برگزاری بازی خلل ایجاد کرد.
 
 

شرق پرس: یکی از توپ‌جمع‌کن‌های ورزشگاه فولادشهر اصفهان که با پیراهن و شرت ورزشی درون ورزشگاه حضور داشت، در دقیقه ۳۳ مسابقه، به میان زمین بازی وارد شد و متن روی پیراهن خود را به دوربین‌های تلویزیونی نشان داد.

 

 

این توپ‌جمع‌کن که بر روی پیراهن خود عبارت “گناه من چیست که در این فوتبال جایی ندارم” را با ماژیک نوشته بود، برای چند دقیقه، این بازی را متوقف کرد.

 

 

او که نزدیک به ۳ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حرکت می‌کرد، مانع از شروع مجدد این بازی توسط بازیکنان ذوب‌آهن شده بود و جالب اینکه در دو دقیقه پایانی، کسی مانع از حرکات او نشد.

 

 

سرانجام پس از نزدیک به دو دقیقه، این توپ‌جمع‌کن توسط چند نفر دیگر از توپ جمع‌کن‌های حاضر در ورزشگاه و ناظر بازی، به بیرون هدایت شد.

 

 

وی پس از خروج از زمین بازی به دفتر ورزشگاه منتقل شده و پیراهن ورزشی منقش به شعار او، از وی ضبط شد.

 

 

نکته جالب توجه اینکه کریم بوستانی، مربی استقلال برای پیگیری وضعیت او به دفتر ورزشگاه فولادشهر اصفهان آمده بود.

 

 

tamashagar1

 

tamashagar2

مهر