استفاده مسئولان شهری و شورای شهر آبادان از سهمیه واکسن کرونا پاکبانان ، واکنش تند وزیر بهداشت را در پی داشت ...
شرق پرس : رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: برخی اعضای شورای شهر و شهرداری آبادان با سهمیه پاکبان ها واکسن کرونا تزریق کردند.

شکرالله سلمان زاده در گفتگو با صدا و سیمای آبادان با بیان اینکه تزریق واکسن بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت صورت می‌گیرد، افزود: با توجه به اینکه پاکبان ها یکی از اولویت‌های تزریق واکسن کرونا بودند و طبق فهرستی که از سوی مدیران شهرداری آبادان به مرکز بهداشت ارسال شده، افراد واکسن کووید ۱۹ را دریافت کرده‌اند.

وی گفت: متأسفانه در این میان تعدادی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر آبادان واکسن را دریافت کرده‌اند.

سلمان زاده ادامه داد: با توجه به اینکه مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر آبادان، ماسک بر چهره داشتند، شناسایی آنان برای همکاران ما هنگام تزریق واکسن امکان پذیر نبود اما نامشان در فهرست ارسالی از سوی شهرداری قرار دارد.

دستور وزیر بهداشت برای برخورد با سوءاستفاده کنندگان از واکسن پاکبانان

نمکی وزیر بهداشت خطاب به رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، اظهار کرد: ضروریست در اسرع وقت معاون بهداشتی و مدیران ناظر بر اجرای برنامه ایمن سازی در اسرع وقت عزل گردند.

وی گفت: کلیه کسانی که عامداً با این رفتار غیرمنصفانه و سوءاستفاده همراهی کرده‌اند و کسانی که به نحو ناشایست و ناعادلانه واکسینه شده‌اند، به مراجع قانونی معرفی شوند؛ بدیهی است هرگونه تکرار مورد فوق الذکر با برخورد محکم‌تری مواجه خواهد شد.