پس از برگزاری مسابقه جنگ سگ ها در گلوگاه، فرماندار این شهرستان گفت : تعدادی از افراد از شهرستان ها و استان های دیگر هم در این رویداد غیر انسانی حضور یافته بودند که با آنان برخورد شد ...
به گزارش شرق پرس ، برگزاری یک دوره مسابقه جنگ سگ ها در ساحل دریای گلوگاه، واکنش های زیادی را در پی داشت .
دریای آرام گلوگاه که در سایه بی تدبیری ها تبدیل به ساحل متروکه ای شد روز جمعه شاهد یک مسابقه عجیب و غیراخلاقی بود که حدود یکصد سگ به جان هم انداخته شدند تا افرادی که از استان های دیگر آمده بودند لذت ببرند !
تلگرام شرق پرس
کلبادی نژاد فرماندار گلوگاه در اینباره گفت: متاسفانه روز جمعه مسابقه جنگ سگ‌ها پس از مدت‌ها دوباره در گلوگاه برگزار شد و برخی افراد از شهرستان‌ها و حتی استان‌های دیگر نیز در این جنگ خونین سگ‌ها حضور داشتند.
وی با بیان اینکه قبلا با برگزار کنندگان این مسابقات برخورد شده بود، برگزاری مداوم و هفتگی این مسابقه خونین در شهرستان را رد کرد و افزود: مدت‌ها بود که جنگ سگ‌ها در گلوگاه برگزار نمی‌شد و متاسفانه روز جمعه در یک غافگیری با این جنگ خونین مواجه شدیم.
ماجرای برگزاری مسابقه جنگ سگ ها در ساحل گلوگاه + تصاویر
فرماندار گلوگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت : لیدر‌ها برای برگزاری این مسابقات چندین بار مکان مسابقه را تغییر می‌دادند و هر بار با هوشیاری عوامل اطلاعاتی شناسایی و از اقدام آن‌ها جلوگیری می‌شد.
کلبادی نژاد گفت: متاسفانه روز جمعه غافلگیر شدیم و هنوز نمی دانیم آن‌ها چگونه توانستند افراد را از شهرستان‌های دیگر ساماندهی کنند و در ساحل دریای گلوگاه جنگ خونین سگ راه بیندازند.
او افزود: ماموران انتظامی پس از اطلاع از این اتفاق در محل حاضر شدند و چند لیدر و برگزارکننده این مسابقه را دستگیر و پس از تشکیل پرونده با قید تعهد آزاد کردند.
فرماندار گلوگاه ادامه داد: تعدادی از افراد هم که از شهرستان‌های مختلف برای جنگ سگ‌ها به گلوگاه آمده بودند اعمال قانون شدند.