تیم اعزامی استان مازندران به مسابقات تکواندو نوجوانان کشور در استان فارس خوش درخشیدند و با نتیجه نزدیک و حساس به مقام قهرمانی دست یافتند...

قهرمانی مازندران در مسابقات تکواندو کشور

به گزارش شرق مازندران بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان پسر از روز پنجشنبه (۹ شهریور) به مدت دو روز با حضور ۳۰۶ تکواندوکار در قالب ۳۲ تیم از ۳۱ استان به میزبانی هیات تکواندوی استان فارس و در مجموعه ورزشی شهید دستغیب شیراز برگزار شد و در پایان هوگوپوشان مازندرانی با کسب ۱ مدال طلا، ۱۱ نقره، ۳ برنز و ۵۰۰ امتیاز قهرمان این رقابت‌ها شدند.

تیم البرز با کسب ۱ مدال طلا، ۳ نقره، ۱ برنز و ۴۹ امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تکواندوکاران فارس نیز با به دست آوردن ۲ مدال طلا، ۱ برنز و کسب ۴۴ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند و تیم تهران با کسب ۱۱ مدال طلا، ۱ نقره، ۲ برنز و ۴۴ امتیاز در جایگاه چهارم ایستاد.

 

اضافه می شود علی حسین خیرخواه هوگو پوش خوش آتیه اعزامی از ساری نیز با غلبه ۲۱ بر ۱ مقابل حریف کرمانی یکی از نتایج شگفت انگیز این دوره از رقابت ها را رقم زد و نقش مهمی در قهرمانی تیم مازندران داشت.

 

هوش و زکاوت خیرخواه همواره در تورنمنت های مختلف مورد توجه کارشناسان این رشته ورزشی قرار گرفته و از وی بعنوان ورزشکار آینده دار تکواندو مازندران نام برده می شود.

 

قهرمانی مازندران در مسابقات تکواندو کشور

 

 

 

 

 

 

 

yjc