قسمت دوم وسوم مصاحبه ضبط شده علی کریمی توسط برنامه نود روی آنتن رفت و البته بازهم در این قسمت او از علی دایی گفت و گفت که موقع آشتی و روبوسی یکی از پشت وی را هول داده بود

 

alikarimi9

 

شرق پرس: قسمت دوم وسوم مصاحبه ضبط شده علی کریمی توسط برنامه نود روی آنتن رفت البته عادل فردوسی پور قسمت های دوم وسوم مصاحبه با را باتعدیل روی انتن فرستاد و از انتشار دوباره حرف های جنجالی کریمی طفره رفت.مهمترین قسمت های مصاحبه او را می خوانید.
 
 
 
پرسپولیسی بودم
 
حقیقت را باید بگویم.در خانواده ما همه پرسپولیسی بودند به غیر از فرشید.او استقلالی بود.من با استقلال ۵میلیون تومن قرارداد داخلی بسته بودم اما پرسپولیس بهم پیشنهادداد و رفتم پرسپولیس.
 
 
 
اولین دستمزد
 
در تیم جوانان نفت بودم.۷۵۰ تومان که بیشتر پول ایاب و ذهاب بود.تا آخرین روزها که گل سرسبد شده بودیم دستمزدم به ۳ هزار تومان رسیده بود.
 
 
 
کارگرساختمانی بهتر از کریمی
 
بازی با تیم فجر بود و آخرین بازی مهدوی کیا برای پرسپولیس.عابدینی آمد و به من گفت که اگر به جای تو کارگر ساختمانی گرفته بودم بهتر بود.
 
 
 
چرا داور را زدم؟
 
جو گیر شدم.راستش آن زمان می گفتند که داریوش مصطفوی رابطه خوبی با ولاپان دارد و مشکلات را حل می کند.حتی کلی هم فرش به او دادند اما نشد که نشد
 
 
 
من تنبلم؟
 
این طور نبود.من از امارت هم به آلمان رفتم.باور نمی کنید حتی در فرودگاه به من یک پیشنهاد وحشتناک دادند که آقای جلالی گفت این بار را به خاطر من برو.من هم دیدم زشت است که دیگر تا فرودگاه آمده ام و بخوام برگردم.اتفاق و برخلاف خیلی از اظهار نظرها من به آلمان رفتم و هم برف زمستان را دیدم و هم برف بهار را!
 
 
 
بهترین سرتوپ
 
سر توپ که زیاد زدم اما بهترین آن فکر می کنم در بازی بایرن و هانوفر بود که توپ به تیرک خورد.اگر آن توپ گل می شد خیلی برای من خوب بود.در کل در بایرن راحت بودم و فقط یک کم حسن(صالح حمیدزیچ) اذیتم می کرد.آن هم فکر می کنم از کسی سفارش گرفته بود که من را اذیت کند.»
 
 
 
لگد به کیف پزشک
 
وقتی یک بازیکن تعویض می شود و عصبانی هم هست بهتر است مربی با او دست بدهد.شاید اگر برانکو با من دست می داد هرگز این اتفاق نمی افتاد.اتفاقا با همان پای مصدومم به کیف ضربه زدم و فکر نمی کردم اینقدر سنگین باشد.
 
 
 
آشتی کنان
 
آشتی کنان های زورکی!من داشتم می رفتم داخل زمین که یک نفر من را هول داد و فرستاد جلو.
 
 
 
بهترین بازیکن آسیا
 
راستش من این حرف را تا به حال نزده بودم اما به پرسپولیس آمدم که دوباره بهترین بازیکن آسیا شوم.البته همیشه یک سری از آدم ها بودند که هر زمان من می خواستم پرسپولیسی شوم آنها مانع می شدند.
 
 
 
بزرگترین حسرت
 
تنها حسرتم این بود که قراردادم با بایرن مونیخ تمدید نشد
عصرایران