قتل یک زن و دخترش در یکی از آپارتمان های خیابان فرهنگ ساری خبرساز شد. گفته می شود پدر خانواده دست به قتل همسر و دخترش زده است

به گزارش شرق پرس, برخی منابع غیررسمی از قتل یک زن و دخترش در یکی از آپارتمان های خیابان فرهنگ ساری خبر دادند.

گفته شده این قتل ها در طبقه چهارم آپارتمانی در کوچه قلیچ خیابان فرهنگ ساری روی داد.

این منبع می افزاید نزاع و درگیری بین خانواده بود و پدر خانواده پس از درگیری شدید همسر و دختر خود را به قتل میرساند.

از سرنوشت مرد قاتل خبری در دست نیست.

لازم به ذکر است گرچه منابع خبری از بررسی پلیس درباره این پرونده خبر می دهند اما تا لحظه نگارش خبر, نیروی انتظامی واکنشی به این خبر نداشته است.

تکمیلی

گفته می شود پدر خانواده پس از اقدام به قتل همسر و دخترش با زدن شاهرگ دست خود قصد خودکشی داشت که به موقع به بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر زنده است.

واکنش رسمی پلیس به قتل یک مادر و دختر در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از وقوع قتل مادر و دختری در ساری و دستگیری قاتل در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “ناصرعلی صفرپور” در تشریح این خبر،گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل در یکی از مناطق مسکونی ساری بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ به محل حادثه اعزام شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، افزود: برابر بررسی های به عمل آمده، در این حادثه فردی به نام ” الف – ر” حدودا ۵۵ ساله با ضربات چاقو همسر و دختر ۱۴ ساله خود را با ضربات چاقو به قتل رساند .

سرهنگ صفرپور، تصریح کرد: متهم که پس از ارتکاب به این جنایت خودش را نیز با ضربات چاقو مجروح کرده بود در جریان بررسی صحنه جرم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

وی در خاتمه اظهار داشت: جسد مقتولان به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات پلیس برای بررسی علت و انگیزه قاتل از ارتکاب به این جنایت ادامه دارد .