حجت‌الاسلام حسینعلی فعّالی در جمع مدیران موسسات و خانه های قرآنی شهرستان گلوگاه گفت: در گلوگاه ظرفیت لازم جهت توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی وجود دارد.

       
    فعالی: گلوگاه ظرفیت توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی را دارد

حجت‌الاسلام حسینعلی فعّالی گفت: در گلوگاه ظرفیت لازم جهت توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی وجود دارد.

 

 

به گزارش شرق پرس, رییس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه در جمع مدیران موسسات و خانه های قرآنی گفت: این کتاب آسمانی بعنوان آخرین پیامی که از جانب خداوند برای هدایت انسانها فرستاده شده و پایان وحی نیز محسوب می‌شود برای بشر سرنوشت ساز بوده است.

 

وی افزود: امروزه بشر از تمامی راه های رفته و تجربه کرده سرخورده شده است و چون هیچ کدام از این راهها، نتوانسته انسان را به سعادت واقعی برساند لذا این کتاب آسمانی همه انسانها را به سوی سعادت واقعی سوق می دهد.

 

حجت‌الاسلام حسینعلی فعّالی  بیان داشت: امروزه شاهدیم که انقلابی رخ داده و علیرغم تبلیغات سوء دشمنان که بر علیه اسلام به راه انداخته اند گرایش به سمت و سوی دین مبین اسلام چشمگیر بوده که به برکت همین آیات نورانی، روز به روز گرایش به سوی دین مبین اسلام بیشتر می‌شود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه ، تکفیریها و داعش را افرادی مزدور و فریب خورده خواند واظهار داشت: این دسته از افراد که بنام اسلام دست به هر جنایتی می زنند هدفشان بازدارندگی از گرایش به اسلام و خدشه دار کردن چهره این دین مبین است وگرنه اسلام، دین رأفت و مهربانی است.

 

وی معتقد است: قرائت قرآن هرچند اجمالی باشد سبب می‌شود تا گرایش به دین مبین اسلام بیشتر و بیشتر شود لذا قرائت و مفاهیم باید مدنظر قرار داد و در جهت ارتقاء سطح کیفی علاقمندان گام های موثری برداشت.

 

فعّالی ابرازداشت: در زمینه ارتقاء سطح کیفی قرائت و مفاهیم، وظیفه ای بس سنگین برعهده داریم، بحمدالله در شهرستان گلوگاه ، زمینه مناسب جهت توسعه و گسترش فرهنگ قرآنی مهیاست لذا باید با استفاده از توانمندی های افراد قرآنی مستعد و مجرب تلاش کرد و برای قرآن هزینه داد.

 

این مسئول فرهنگی در حضورآقای قربانی رییس دارالقرآن استان مازندران وآقای شکوهی مدیر عامل اتحادیه قرآنی استان مازندران بابیان اینکه مربیان قرآنی مظلوم واقع شدند گفت : خداوند را شاکرم که بدون هیچ چشم داشتی ۶موسسه شهری و۹خانه قرآنی روستایی با ۹۱مربی قرآنی ۱۴۰۰نفر دانش آموز را در کلاسهای (روخوانی وروانخوانی ، تجوید ، صوت ولحن ، مفاهیم ، دارالتحفیظ )درمقدماتی و سطح یک و دومشغول آموزش هستند .  

 

مسئولین عزیز اگر می خواهید عاقبت به خیر شوید به فکر قرآن باشید. حقوق یک روز را برای قرآن بگذارید .