گلزار شهدا با اینکه در محدوده شهرستان گلوگاه است ولی دراختیار فرمانداری شهرستان بهشهر قرار داده شده است و همین امرباعث گردیده، سالها بلاتکلیف باقی بماند و هیچ امکانات مناسبی برایش فراهم نشود ولی از نظر آماری هزینه زیادی را گزارش و فاکتور کرده اند.

 

 

وقتی خانواده محترم شهدا  گلوگاه به دیدار عزیزانشان می روند در تابستان از گرما، در زمستان از سرما و روزهای برف و بارندگی از گل و لای سر مزارها توان نشستن کنار شهیدان را ندارند.

 

 

شرق پرس: خواستیم به بهانه پیمان مجدد با شهیدان در سال جدید به مزار شهیدان شهرمان رفته و فاتحه ای بخوانیم ،لازمه اش رفتن به منطقه ای بنام سفید چاه بود.

 

 

با اینکه در محدوده شهرستان گلوگاه است ولی دراختیار فرمانداری شهرستان بهشهر قرار داده شده است و همین امرباعث گردیده، سالها بلاتکلیف باقی بماند و هیچ امکانات مناسبی برایش فراهم نشود ولی از نظر آماری هزینه زیادی را گزارش و فاکتور کرده اند.

 

 

وقتی خانواده محترم شهدا به دیدار عزیزانشان می روند در تابستان از گرما، در زمستان از سرما و روزهای برف و بارندگی از گل و لای سر مزارها یارای  نشستن کنار شهدای خود را ندارند.

 

 

درمجالس و برنامه های سخنرانی از عزت، اقتدار و مقام شهید می گویند و اخیرا نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی برای الحاق شبه جزیره میانکاله به استان گلستان با هماهنگی سایت های خبری ومسئولین منطقه چه فریادها که نکردند. البته این امر لازم و ضروری بود و جای تقدیر و تشکردارد اما وقتی به سفید چاه میرسند دیگر فریادی ندارند.

 

 

وقتی برسر مزار شهدای گلوگاه می ایستیم، احساس میکنیم از این همه تبعیض و بی مهری فریاد شهیدان نیز بلند شده است.

 

 

زمانی که آنهاچون مردانی مرد از شهر گلوگاه مسیر پر تلاطم امواج را در سالهای جنگ طی می کردند حداقل انتظارشان نیم نگاهی به آسایش خانواده هایشان بود.

 

 

حال که آنها نیستند و هم رزمانشان پرده بر رخسار کشیده اند و مسئولین شهرستان آهنگ حرکتشان بی رنگ است چرا فریاد ما رسا نیست؟

 

 

اگربه معاد اعتقاد داریم، درروزحساب چگونه باید با آنها روبرو شویم.

 

 

جمعی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان گلوگاه