سردار مسعود جعفری نسب با بیان اینکه چهره بازار نرگسیه ساری به دلیل وجود سد معبرها و دستفروشان نامناسب شده بود، گفت: تخریب سد معبرهای حریم بازار ساری برای رفاه حال مردم انجام شده است. به گزارش شرق پرس، طرح جمع‌آوری سد معبر در بازار نرگسیه شهرستان ساری توسط ماموران فرماندهی انتظامی مازندران و امور […]

 

سردار مسعود جعفری نسب با بیان اینکه چهره بازار نرگسیه ساری به دلیل وجود سد معبرها و دستفروشان نامناسب شده بود، گفت: تخریب سد معبرهای حریم بازار ساری برای رفاه حال مردم انجام شده است.

به گزارش شرق پرس، طرح جمع‌آوری سد معبر در بازار نرگسیه شهرستان ساری توسط ماموران فرماندهی انتظامی مازندران و امور سد معبر شهرداری مرکز مازندران انجام شد.

 از مدت‌ها قبل شهرداری ساری با نصب بنر موضوع تخریب سد معبرها را اطلاع‌رسانی کرده بودند.

 فرماندهی انتظامی مازندران در گفت‌وگو با فارس در این باره اظهار داشت: تخریب سد معبر در بازار نرگسیه شهرستان ساری برای رفاه حال مردم انجام شد.

وی با بیان اینکه حضور دستفروشان و ایجاد سد و معبرهای ساخته و نصب شده تردد مردم را در بازار مشکل می‌کرد، افزود: مردم از تخریب سد معبرهای که در تردد مشکلاتی را ایجاد می‌کرد ابراز رضایت کردند و اقدام انجام شده برای رفاه حال مردم بوده است.

جعفری نسب درباره اقدام فرماندهی انتظامی مازندران در ساماندهی بازار نرگسیه ساری، اظهار داشت: موضوع بازار نرگسیه ساری، بحثی ۴۰ ساله است.

فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه به دلیل اینکه بازار نرگسیه، بازار ارزان قیمتی است و مردم زیادی مایحتاج خود را از این بازار تهیه می‌کردند و این مسیر محل رفت و آمد خانواده‌های زیادی بود، افزود: اراذل در این مسیر حضور داشتند و مزاحمت‌هایی برای مردم ایجاد می‌کردند.

جعفری‌نسب با اشاره به اینکه مردم از اقدام پلیس در بازار نرگسیه راضی هستند، یادآور شد: ‌همزمان با پلیس، شهرداری ساری هم در این موضوع ورود پیدا کرد و قرار است کف و سقف این بازار را ساماندهی کند.

وی با بیان اینکه عده‌ای از کسبه هم دو متر از حدود مغازه خود تجاوز کرده بودند، ادامه داد: ماموران فرماندهی انتظامی مازندران از قبل تذکراتی را داده بود و همزمان با این اقدام طرح ساماندهی و زیباسازی بازار نرگسیه هم آغاز شده است.

 

/انتهای خبر