فرماندار نکا از وارد آمدن خسارت به اراضی کشاورزی نکا خبر داد و گفت: میزان خسارت‌ها با برآورد دقیق اعلام می‌شود. به گزارش شرق پرس, علی رجبی درگفت‌وگو با فارس با اشاره به بارندگی شدید و وقوع سیلاب در برخی از نقاط این شهرستان از عادی بودن شرایط فعلی دراین شهرستان خبر داد. فرماندار […]

 

فرماندار نکا از وارد آمدن خسارت به اراضی کشاورزی نکا خبر داد و گفت: میزان خسارت‌ها با برآورد دقیق اعلام می‌شود.

به گزارش شرق پرس, علی رجبی درگفت‌وگو با فارس با اشاره به بارندگی شدید و وقوع سیلاب در برخی از نقاط این شهرستان از عادی بودن شرایط فعلی دراین شهرستان خبر داد.

فرماندار شهرستان نکا با بیان اینکه از ابتدای بارندگی‎های شدید امروز نیرهای امدادی در این شهرستان وارد عمل شده‎اند، افزود: تاکنون در چندین نقطه شهری و روستایی این شهرستان آبگرفتگی داشتیم که با تلاش‎های انجام گرفته همه این مشکلات حل شده است.

وی با اشاره به وارد آمدن خسارت‎هایی به مزارع نکا افزود: میزان دقیق خسارات در شهرستان نکا هنوز مشخص نیست و پس از انجام بررسی‌ها لازم اعلام می‎شود.

رجبی همچنین از آبگرفتگی پنج واحد مسکونی در این شهرستان و انجام اقدامات لازم برای رفع اثرات این حوادث خبر داد و افزود: با توجه به گزارش‎هایی که از طغیان رودخانه نکا در بالادست داریم به مردم اطلاع‎رسانی لازم برای دوری از حریم رودخانه شده است.

وی در پایان از آمادگی کامل تجهیزات و ادوات از جمله جرثقیل‎های شهرداری برای مقابله با حوادث احتمالی خبر داد و افزود: اتوبان نکا به بهشهر که از روز گذشته در چند نقطه دچار انسداد شده بود که با اقدامات انجام گرفته در حال حاضر این مشکل رفع شده است.
 شهرستان نکا یکی از مناطق سیل‌گیر مازندران است که حادثه تلخ وقوع سیل در این شهرستان در اوایل دهه هشتاد موجب مرگ تعداد زیادی از هموطنان شد.

 

/انتهای خبر