فرماندار ساری گفت: در شهر ساری ۱۷۰۰ واحد مسکونی دچار آبگرفتگی شدند که با تلاش شهرداری و نیروهای امدادی اقدامات لازم انجام شد. وی با اشاره به تداوم رگبارهای شدید در این شهرستان، اظهار داشت: میزان و شدت بارش امروز شهر ساری در ۵۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.   به گزارش شرق […]

 

 

فرماندار ساری گفت: در شهر ساری ۱۷۰۰ واحد مسکونی دچار آبگرفتگی شدند که با تلاش شهرداری و نیروهای امدادی اقدامات لازم انجام شد. وی با اشاره به تداوم رگبارهای شدید در این شهرستان، اظهار داشت: میزان و شدت بارش امروز شهر ساری در ۵۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

 

به گزارش شرق پرس, فرماندار ساری از وارد آمدن خسارت به اماکن و مزارع در سه بخش مرکزی کلیجانرستاق و چهاردانگه این شهرستان و شهر ساری خبر داد و تصریح کرد: در شهر ساری ۱۷۰۰ واحد مسکونی دچار آبگرفتگی شدند که با تلاش شهرداری و نیروهای امدادی اقدامات لازم انجام شد.

وی افزود: ستاد بحران در ساری در دقایق اولیه بارندگی تشکیل شد و نیروهای هلال احمر، راه و شهرسازی، آبفای شهری، آبفای روستایی، ادارات برق و گاز به مناطق مورد نیاز اعزام شدند.

واحدی با سنگین دانستن میزان سیلاب در ساری، گفت: تمامی اراضی کشاورزی حاشیه رودخانه تجن از ۷۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شدند.

فرماندار ساری تصریح کرد: علاوه بر یک‌هزار و ۷۰۰ منزل مسکونی در شهر ساری منازل مسکونی در ۱۱ روستای بخش مرکزی، ۲۵ روستای بخش چهاردانگه، هفت روستای بخش کلیجانرستاق و مناطق سلیم‌بهرام و هولار دچار خسارت شد.

واحدی با اشاره به فعالیت هلال‎احمر و بنیاد مسکن، همچنین آبفای روستایی در حال حاضر، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته تعداد زیادی از دام‎های در معرض خطر به مناطق ایمن انتقال داده شدند ولی تعداد زیادی از این دامها همچنان در معرض آسیب هستند.

به گزارش فارس, فرماندار ساری در پایان گفت: از ابتدای چهاردانگه در مرز مازندران و سمنان تا شهر ساری ۷۰ درصد سردهنه‌ها تخریب شده است.

 

/انتهای خبر