جواد واحدی شنبه شب در مراسم تجلیل از اعضای شورای شهرستان ساری اظهار داشت: از تخریب شوراها بپرهیزیم و نباید ارزش شورا را مخدوش کنیم. به گزارش شرق پرس وی با اشاره به نقش اثرگذار شورا در پیگیری مطالبات مردم خاطر نشان کرد: بسیاری از مطالبات مردم از طریق شورا به اطلاع مسئولان […]

 

  جواد واحدی شنبه شب در مراسم تجلیل از اعضای شورای شهرستان ساری اظهار داشت: از تخریب شوراها بپرهیزیم و نباید ارزش شورا را مخدوش کنیم.

به گزارش شرق پرس وی با اشاره به نقش اثرگذار شورا در پیگیری مطالبات مردم خاطر نشان کرد: بسیاری از مطالبات مردم از طریق شورا به اطلاع مسئولان می‌رسد.

واحدی با اشاره به احیای شورا توسط مسئولان نظام افزود: مسئولان به دلیل نقش اثرگذار شورا دوباره نسبت به اقدام این نهاد مردمی اقدام کردند.

این مسئول خواستار همدلی بیشتر شوراها در سطح شهرستان شد و گفت: همدلی شورای شهرستان ساری سبب رایزنی برای دریافت اعتبار مناسب برای شهرستان می‌شود.

فرماندار ساری با اشاره به اقدامات انجام شده در شورای شهر ساری بیان داشت: شوراهای شهرستان در بسیاری از امور تخصص دارند و مردم به تخصص در شورا رای دادند.

این مسئول با اعلام اینکه فضای نقد در مرکز استان باز است،گفت: مسئولان در کنار نقد مسائل، راهکار مناسب هم ارائه دهند.

واحدی شورای شهر، فرمانداری و شهرداری را سه ضلع توسعه ساری اعلام کرد و گفت: برای توسعه نیاز است در کنار هم باشیم و باید تعامل و همگرای در ساری ایجاد شود.

این مسئول با بیان اینکه نگاه‌ توسعه‌ای به مرکز استان از جانب مسئولان استانداری وجود دارد،بیان داشت: سه پروژه مهم برای توسعه شهر ساری در دستور کار قرار گرفت که به موقع در این باره اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

وی با اشاره به مشکلات اعتباری که سال گذشته در کشور وجود داشت، گفت: تخصیص پروژه‌ها در سال گذشته ۲۳ درصد بود و اسناد و مدارک این تخصیص‌ها وجود دارد و ما آمادگی داریم این اطلاعات را در کمیته برنامه‌ریزی در اختیار قرار دهیم تا برای دریافت اعتبارات بیشتر در اختیار شوراها قرار گیرد./فارس

 

/انتهای خبر