فرماندار بهشهر بر ضرورت خرید و آزادسازی ۵۶ واحد مسکونی در حاشیه رودخانه واقع در فراش‌محله تاکید کرد و افزود: شهرداری بهشهر موظف است به قیمت توافقی و مبلغی که مالکان بتوانند در جایی دیگر صاحبِ خانه شوند، واحدها را خریداری کند.   به گزارش شرق پرس به نقل از فارس, محمدتقی نورزاد ظهر امروز […]

فرماندار بهشهر بر ضرورت خرید و آزادسازی ۵۶ واحد مسکونی در حاشیه رودخانه واقع در فراش‌محله تاکید کرد و افزود: شهرداری بهشهر موظف است به قیمت توافقی و مبلغی که مالکان بتوانند در جایی دیگر صاحبِ خانه شوند، واحدها را خریداری کند.
 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از فارس, محمدتقی نورزاد ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار داشت: مسیر تردد انتهای خیابان شهید رجایی که ارتباط شمال و جنوب آن را خط آهن جدا کرده است، با موافقت وزیر راه و شهرسازی و با استقرار سوزن‌بان بازگشایی می‌شود.

وی با تاکید بر اصلاح آرام‌سازها در سطح شهرستان اظهار داشت: نصب آرام‌ساز در حاشیه بهشت فاطمه(س)، جنب مزار شهدا از حوادث بسیاری جلوگیری کرده است.

فرماندار بهشهر با اشاره به آغاز ایام تعطیلات تابستانی و تردد مسافران در کنار دریا خاطرنشان کرد: حضور نیروی انتظامی و افسران پلیس راه در مسیر بهشهر به زاغمرز سبب کاهش حوادث احتمالی و کنترل بیشتر رانندگان می‌شود.

نورزاد با اشاره به وقوع سیل اخیر در بهشهر و ساماندهی به موقع وضعیت سیل‌زدگان و مناطق سیل‌زده با تدابیر ستاد مدیریت بحران این شهرستان گفت: در پنج نقطه بهشهر آبگرفتگی و خسارت داشتیم که با هدایت و حضور به‌موقع نیروهای امدادی، از بروز حوادث بعدی جلوگیری شد.

این مسئول تصریح کرد: یکی از اولویت‌های کاری ما در رابطه با حادثه سیل این است که از محل اعتبارات پیش‌بینی شده، مشکل مناطق سیل‌خیز و حادثه‌آفرین حل شود.

وی تاکید کرد: باید رودخانه‌های مسیر رستمکلا تا خلیل‌شهر لایروبی شوند تا از بروز مشکل برای وسایل نقلیه عبوری در مسیر جاده بین‌المللی جلوگیری شود.

وی در پایان، اظهار داشت: به جای واحدهای آزادشده، فضای سبز در حاشیه رودخانه (آبراهه) ایجاد می‌شود.