در پی برگزاری جلساتی توسط فرمانداری گلوگاه و هیات مدیره شرکت آبادگران مقرر شد فاز اول پروژه در آینده ای نزدیک به بهره برداری برسد.

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) جلسه بررسی مشکلات شرکت آبادگران( واحدهای توریستی اقامتی ساحل دریای آرام گلوگاه) با حضور آقای جعفری معاون محترم فرماندار شهرستان گلوگاه، مدیران دستگاههای ذیربط شهرستان،نماینده اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان و نمایندگان هیات مدیره شرکت در محل پروژه در حال احداث برگزار شد.

 

در این جلسه مهندس یاسر جعفری خورشیدی معاون محترم فرماندار شهرستان گلوگاه با اشاره به مشکلاتی که موجب توقف پروژه تفریحی و توریستی و در حال تکمیل شزکت آبادگران شد از مدیران دستگاههای اجرایی حاضر در جلسه خواست نسبت به بررسی و رفع نواقص و کاهش مشکلات این پروژه نگاه ویژه داشته باشند.

 

فاز اول پروژه آبادگران گلوگاه در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد

تصویر هوایی از پروژه متوقف مانده آبادگران گلوگاه

 

وی افزود هدف ما حمایت از سرمایه گذاران و تسریع در بهره برداری از پروژه های عمرانی و اقتصادی در حال اجرا در راستای توسعه پایدار و اشتغالزایی و رونق اقتصادی شهرستان گلوگاه می باشد و کلیه دستگاههای اجرایی باید با روحیه همکاری و تعامل در تحقق این مهم گام بردارند.

 

شایان ذکر است پروژه تفریحی-توریستی شرکت آبادگران در سواحل دریای آرام گلوگاه از سال ۸۲ عملیات اجرایی خود را آغاز نمود اما بنا به دلایلی این پروژه سالها مسکوت ماند, تا اینکه در اواخر سال ۹۴ با تلاش و پیگیریهای مجدانه محمدرضا تباکی فرماندار و مساعدتهای دادستان گلوگاه و با هماهنگی و همکاری مدیران دستگاههای اجرایی دولت برخی از مشکلات و موانع پیش روی این شرکت مرتفع و راه برای ادامه پروژه هموار گردید.

 

لازم به ذکر است طی برگزاری جلسات توسط فرمانداری گلوگاه و هیات مدیره شرکت مذکور مقرر شد فاز اول پروژه در آینده ای نزدیک  به بهره برداری برسد.

 

 فاز اول پروژه آبادگران گلوگاه در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد

 

فاز اول پروژه آبادگران گلوگاه در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد