غیبت سئوال برانگیز جعفر احمدی فرماندار سابق نکا در مراسم تودیع و معارفه فرمانداری این شهرستانة مهم ترین حاشیه برگزاری این جلسه بود

به گزارش شرق پرس در جلسه تودیع و معارفه فرمانداری نکا که با حضور حجت‌الاسلام محمدی‌لائینی امام جمعه نکا، احمد حسین‌زادگان معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، عیسی قاسمی‌طوسی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد, جعفر احمدی فرماندار سابق حضور نیافت.

احمدی که روز پنج‌شنبه بدون اطلاع قبلی، با حکم استاندار مازندران برکنار شد حدود ۳ سال و از خرداد ماه سال ۹۴ تاکنون فرماندار نکا بود.

از طرفی برخلاف معمول تا کنون پست جدیدی برای جعفر احمدی, فرماندار سابق این شهرستان اعلام نشده و این خود می تواند بر پیچیدگی موضوع بیافزاید.

در این مراسم احمد حسین‌زادگان معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تجلیل از خدمات جعفر احمدی فرماندار سابق نکا, لوح تقدیر را در غیاب ایشان به علی غلامیان معاون فرماندار نکا اهدا کرد.

پس از آن حکم سرپرست جدید فرمانداری نکا که باامضای محمد اسلامی استاندار مازندران, به عبدالجواد توحیدی‌مقدم، ابلاغ شد و توحیدی‌مقدم حکم مسئولیت خود را از دستان امام جمعه نکا دریافت کرد.

عبدالجواد توحیدی‌مقدم اگرچه اهل مازندران نیست و از خطه خراسان شمالی است؛ اما با مدیران مازندرانی فراوانی کار کرده است و دارای سوابق بیست ساله در عرصه سیاسی است؛ در کارنامه خود سوابقی همچون ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فاروج در دوران اصلاحات، بخشدار شوقان، رئیس شورای بخش شورقان، بخشدار سرحد جاجرم دارد.

همچنین معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شیروان و فرماندار شهرستان سوادکوه مازندران از جمله سمت‌های وی در دولت تدبیر و امید است که ۹۲۰ روز به عنوان فرماندار سوادکوه در دولت تدبیر و امید مشغول فعالیت بود.