سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه سه بازی سخت در لیگ باقی مانده تا بتوانیم قهرمان لیگ شویم گفت: برنامه‌ام در تیم پرطرفدار پرسپولیس تهران سه ساله است و با قدرت نیز به کارم ادامه می‌دهم.

دایی پرسپولیس ساری

 

علی دایی در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با فارس در ساری بیان داشت: دو روزی که در مازندران حضور داریم هواداران و طرفداران باشگاه بزرگ پرسپولیس در دو شهر ساری و قائمشهر واقعاً با مهمان‌نوازی خودشان ما را غافلگیر کردند.

 

 

به گزارش شرق پرس، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه سه بازی سخت در لیگ باقی مانده تا بتوانیم قهرمان لیگ شویم گفت: برنامه‌ام در تیم پرطرفدار پرسپولیس تهران سه ساله است و با قدرت نیز به کارم ادامه می‌دهم.

 

 

وی بیان داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی مازندران با گیلان و همچنین حضور چند بازیکن از مازندران در پرسپولیس این اردو را در دو شهر ساری و قائمشهر برگزار کردیم.

 

 

سرمربی پرسپولیس تهران گفت: در دو جلسه تمرینی که در ساری و قائمشهر داشتیم علاقه‌مندان و دوستداران به باشگاه پرسپولیس با حضور در تمرینات و همچنین در هتل محل اسکان تیم، ما را شرمنده خودشان کردند.

 

 

دایی با اشاره به تغییر و تحولات مدیریت در باشگاه پرسپولیس ابراز داشت: برنامه‌ام در تیم پرطرفدار پرسپولیس تهران سه ساله است و با قدرت نیز به کارم ادامه می‌دهم.

 

 

وی تصریح کرد: پس از تعطیلات لیگ در نخستین بازی باید در رشت به دیدار تیم داماش گیلان یکی از تیم‌های خوب لیگ می‌رویم.

 

 

سرمربی پرسپولیس تهران اردو در مازندران را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: ملاک انتخاب اردو و همچنین برگزاری دو بازی دوستانه در مازندران چندین ویژگی دارد که یک نمونه به خاطر چمن مصنوعی در قائمشهر بود.

 

 

دایی در پایان با تشکر از حمایت مسئولان ورزش و هیئت فوتبال استان افزود: به طور حتم اردو در مازندران می‌تواند در ادامه لیگ به کمک بازیکنان بیاید و  ما را به هدفی که داریم به آن دست یابیم.

 

 

 بازیکنان تیم پرسپولیس تهران در یک اردوی یک هفته‌ای تا ۲۳ اسفند در ساری حضور دارند.

 

 

تصاویری از تمرینات تیم پرسپولیس:

 

 

 

دایی پرسپولیس ساری

 

 

دایی پرسپولیس ساری

 

 

دایی پرسپولیس ساری

 

 

 

دایی پرسپولیس ساری

 

 

 

دایی پرسپولیس ساری

 

 

 

 

علی دایی در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری بیان داشت: دو روزی که در مازندران حضور داریم هواداران و طرفداران باشگاه بزرگ پرسپولیس در دو شهر ساری و قائمشهر واقعاً با مهمان‌نوازی خودشان ما را غافلگیر کردند. – See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921218001483#sthash.JUW9CpUY.dpuf