علیرضا حقیقی دروازه بان سابق تیم ملی که در تیم های پرسپولیس، روبین کازان روسیه و ماریتیمو پرتغال بازی کرد با توافق اولیه به نساجی قائمشهر پیوست

به گزارش شرق پرس به نقل از باشگاه نساجی، علیرضا حقیقی دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران که در جام جهانی ۲۰۱۴ در ترکیب اصلی تیم ملی ایران قرار داشت، با عقد قراردادی یکساله به تیم نساجی پیوست.

 

حقیقی سابقه عضویت در تیم های پرسپولیس، روبین کازان روسیه، اسپورتینگ و ماریتیمو پرتغال را در کارنامه دارد.

 

علیرضا حقیقی نیز در صفحه شخصی خود با تائید این خبر از هوادارن پرسپولیس رخصت خواست و از اینکه در تیم نساجی و سرخ های شمال بازی خواهد کرد ابراز خوشحالی کرد.

 

این قرارداد دقیقاً یک روز پس از شکست سنگین نساجی مقابل تراکتورسازی تبریز منتشر شد که در آن بازی، نساجی از حریف خود ۴ گل دریافت کرد.

 

واکنش باشگاه نساجی قائمشهر به خبر جذب علیرضا حقیقی

 

علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه نساجی در گفت و گو با در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن تایید خبر جذب علیرضا حقیقی دروازبان سابق تیم ملی گفت: جذب یک دروازبان تراز اول مدت‌ها پیش از جانب کادر فنی به مدیریت منتقل شد، اما نبود پزشک و فیزیوتراپ، زمین تمرین و خوابگاه که جزو ابتدایی‌ترین امکانات هر تیم است، ما را مجاب کرد که ابتدا برای رفع این نیاز‌ها اقدام کنیم.
او افزود: بستن قرارداد‌های کوتاه مدت و یکساله موجب شد بازیکنانی که با بازی در نساجی به فرم ایده آل خود رسیدند، ابتدای فصل تیم را به مقصد تیم‌های بزرگتر ترک کنند و اکنون کادرفنی تیم در خطوط دفاعی و هافبک با چالشی بزرگ روبرو شود که متاسفانه در فصل جاری هم بیش از ۸ بازیکن چنین قراردادی دارند.
اسدی پیرامون انتقاد‌های کارشناسان مبنی بر اینکه قبل از جذب علیرضا حقیقی چرا اقدامی برای کسب مجوز ۴ بازیکن دارای قرارداد نشده، گفت: جذب حقیقی نه کمکی به فرآیند کسب مجوز ۴ بازیکن می‌کند و نه آن را دچار مشکل می‌کند، اما نکته مهم این بود که به غیر از علیرضا حقیقی گزینه دیگری در دست نداشتیم و اگر قرارداد با وی بسته نمی‌شد، شاید فردا خبر توافق وی با باشگاه گل گهر سیرجان رسمی می‌شد.
او افزود: نساجی ۲۵ میلیارد ریال بدهی از سال‌های دور دارد که طبق اعلام فدراسیون اگر این میزان بدهی به یک پنجم این عدد برسد، مجوز بازی این ۴ بازیکن صادر خواهد شد که خوشبختانه نیمی از این بدهی تا به امروز حل و فصل شده است.
مدیرعامل نساجی در پایان به حمایت کامل خود و مالکان از سرمربی تیم اشاره کرد و گفت: شکست چهار بر صفر حق تیم شایسته نساجی نبود و یقینا ملحق شدن بازیکنان جدید و مصدومان پر تعداد به تیم، شرایط بهبود خواهد یافت.

 

علیرضا حقیقی به تیم نساجی مازندران پیوست

 

 

 

علیرضا حقیقی به تیم نساجی مازندران پیوست