مسئولان دائماً می گویند مشکلی در عرضه سوخت و بنزین وجود ندارد و اوضاع عادی است اما ظاهراً گوش مردم بدهکار این حرفها نیست و کماکان شاهد صف های طولانی در جایگاه های سوخت هستیم

به گزارش شرق پرس چند روزی است صف های طولانی خودروها مقابل پمپ بنزین ها و جایگاه های سوخت استان مازندران تبدیل به یکی از معضلات مهم شهرهای استان شد.

گفته می شود پس از مشکلات ناشی از توزیع سوخت اکنون برخی از جایگاه داران، علیرغم داشتن بنزین در مخازن خود، از فروش آن به مردم ممانعت می‌کنند که این امر موید آنست که صاحبان پمپ بنزین ها خواستار افزایش قیمت بنزین هستند.

معاون عمرانی استاندار مازندران نیز گفته بود؛ مشکلات فتی موجب مشکلاتی در توزیع بنزین شده بود و اکنون وضعیت عادی است و بنزین در حال توزیع به تمام جایگاه های سوخت استان است.

واقعیت اینست که ترس از کمبود بنزین مردم را به صف های طولانی جایگاه های سوخت کشاند تا هم باک های خودرو را پر کنند و هم اگر فضا محیا بود ظرف های خالی را که بهمراه آوردند سیراب کنند.

در این میان هر چه مسئولین اعلام کردند که مشکلی از بابت تامین و توزیع بنزین وجود ندارد, اما عدم اعتماد مردم به گفته های مسئولان که حاصل اعلام های غلط و مدیریت ضعیف در این چند سال اخیر است موجب شد تا مردم بی اعتنا به این گفته ها به پمپ بنزین ها هجوم آورند و به ازدحام مقابل جایگاه های سوخت استان بیافزایند.

از سوی دیگر گفته می شود فعلا مشکل تامین سوخت در شرق مازندران حل شده است و حالا شهرهای مرکزی مازندران به دلیل هجوم بی دلیل مردم درگیر این موضوع شده‌اند.

گزارش های میدانی حاکی از آنست که مشکلات و صف های طولانی در پمپ بنزین های شهرستان های مرکزی مازندران, همچنان موجب نگرانی مردم است تا جائیکه گفته می شود برخی از جایگاه ها بدلیل اتمام بنزین از پذیرش خوردوها خودداری می کنند.