بیانیه هیئت داوران مرحله نهایی نهمین جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع) در آیین اختتامیه این جشنواره قرائت شد.

 

در بیانیه هیئت داوران نهمین جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) اعلام شد: جا دارد با صداقت اعلام کنیم که واقفیم و می‌دانیم سزاوار نیست که این سخنان و نوشته‌های پر از احساس شما مورد قضاوت قرار گیرد.

به گزارش شرق پرس, بیانیه هیئت داوران مرحله نهایی نهمین جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع) در آیین اختتامیه این جشنواره قرائت شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: جا دارد با صداقت اعلام کنیم که واقفیم و می‌دانیم سزاوار نیست که این سخنان و نوشته‌های پر از احساس شما مورد قضاوت قرار گیرد بلکه می‌دانیم قلب و کانون تپنده شیعیان جهان به ویژه ایرانیان در مشهد مقدس، خود پاسخ دهنده سلام‌های صادقانه و بی‌ریای شماست و داوری تنها به منظور انجام مرحله‌ای از تشریفات در برگزاری بخش مسابقه این جشنواره صورت می‌گیرد.

 

هیئت داوران اسامی نفرات برگزیده این جشنواره در رده‌های سنی مختلف به این ترتیب اعلام کرد:

 

یگانه حضرت‌پور، نگار برزگر، علیرضا خلعتبری، محسن قربانی و عرفان معافی در رده سنی ۷تا ۱۰ سال.

 

فاطمه خلیلیان، فائزه فریدی کاوردی، عسل و غزل اکرفلاح، زهرا موسوی و یاسمن بابایی در رده سنی ۱۱تا ۱۵ سال.

 

مریم علی‌محمدی، صالحه صفار، زینب سادات هاشمی، محسن کلهر و فاطمه امینی در گروه سنی ۱۶تا ۳۰ سال.

 

محمودرضا پیرهادی، افسانه امیری، راضیه اورعی، مریم قشقاوی و ژیلا امامی در رده سنی بالای ۳۱ سال.

 

حشمت‌الله محمودی عالمی، حسین ایمانی و ابراهیم کیایی برگزیدگان بخش بومی.

 

به گزارش فارس، آثار یاسین فتح آبادی، ملینا ذبیحی و محمدصدرا ابراهیمی خبیر در رده ۷تا ۱۰ سال، زهرا عجمی‌زاده، امین گلشن، محمدحسین بابایی و آیسان محمدپور در رده سنی ۱۱ تا ۱۵ سال، بتول‌السادات مومنی و فاطمه قاسمی وفا رده سنی ۱۶ تا ۳۰ سال و سید احمد مصطفوی، سمیه عباس‌زادی زیدی و مهری ذبیحی اترگله در رده سنی بالای ۳۱ سال هم با نظر هیئت داوران، مورد تقدیر قرار گرفت.