علی الظاهر محمد اسلامی استاندار مازندران بنای تغییرات و دگرگونی جدی در فرمانداری های مازندران را ندارد و ترجیج می دهد تا فرمانداران جابجا شوند تا کنار گذاشته شوند.

تغییرات فرمانداری ها مازندران

 

به گزارش شرق پرس, به نظر می آید تغییرات فرمانداران در استان مازندران آغاز شده است و با احکام جدیدی که اسلامی صادر کرد مشخص شد که وی بصورت جدی بنای ورود تفکرات جدید به بدنه فرمانداری های مازندران را ندارد و ظاهراً ترجیح اینست که فرمانداران در شهرستان ها جابجا شوند تا کمترین دلخوری بوجود آید و فضا را با کمترین تنش مدیریت کند.

البته این مسئله با شعار تحول وی نیز در تعارض است. چراکه تا زمانی از نیروهای جدید با ایده های نو در مجموعه های مدیریتی استفاده نشود نمی توان انتظار تغییرات مهمی در مدیریت شهرستان ها و استان داشت.

 

طبق پیش بینی ها, محمد اسلامی در نخستین احکام تغییرات فرمانداری های مازندارن، علی شادمان را از نوشهر به نور جابجا کرد تا مسافت تردد شادمان به مرکز استان کاهش یابد.شادمان از فرمانداری نوشهر خداحافظی کرد تا بعنوان سرپرست فرمانداری نور معرفی شود.

 در حکم دیگر، عبدالصمد صفرنژاد نیز به عنوان سرپرست فرمانداری نوشهر منصوب شد.

 

از سویی دیگر گفته می شود هادی خنجری فرماندار نور نیز در انتظار جایگزینی برای فرمانداری یکی از شهرستان های شرقی مانده است.

 

در شهرستان بندری فریدونکنار نیز حسین منفردی فرماندار فعلی جای خود را به معاونش محمدمهدی نصیری‌کناری خواهد داد و خود نیز احتمالاً فرماندار سوادکوه شمالی خواهد شد.

 

پیش بینی می شود تا پایان سال جاری عمده فرمانداران استان تغییر و یا بعبارتی جابجا شوند.