مرتضی موسوی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اجرای طرح کارزار رسانه‎ای پیشگیری از مصرف شیشه در این شهرستان افزود: این طرح در روزهای گذشته با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان در محل بازار هفتگی شهر سورک مرکز میاندورود افتتاح شد.   به گزارش شرق پرس موسوی اظهار داشت: اجرای این […]

 

مرتضی موسوی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اجرای طرح کارزار رسانه‎ای پیشگیری از مصرف شیشه در این شهرستان افزود: این طرح در روزهای گذشته با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان در محل بازار هفتگی شهر سورک مرکز میاندورود افتتاح شد.

 

به گزارش شرق پرس موسوی اظهار داشت: اجرای این طرح در هفته جاری در استان مازندران آغاز شده است و تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سه پایگاه در شهرستان میاندورود آماده خدمات‎رسانی به مردم است، افزود: تاکنون دو پایگاه ثابت و یک پایگاه سیار طرح کارزار رسانه‎ای منع مصرف شیشه توسط اداره بهزیستی میاندورود راه‌اندازی شده است.

موسوی افزود: اجرای این طرح فرصت مهمی است که با توجه به وجود فرودگاه در این شهرستان همه با هم به صورت بسیج همگانی در شهر و روستا و مکان‎های پرتردد تبلیغات گسترده داشته باشیم.

این مسئول اظهار داشت: وظایف شهرداری، شورای شهر، دهیاران و دیگر مسئولان مرتبط نیز در این طرح مشخص شده و به اطلاع آنان رسیده است.

وی از رسانه‎های ارتباط جمعی خواست تا در اجرای این طرح و رساندن پیام مجریان در مورد مضرات مصرف شیشه ورود پیدا کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان میاندورود از اساتید دانشگاه، مسئولان، روحانیون، معلمان، مسئولان پایگاه‎های بسیج، هیئت امنای مساجد، نخبگان، شوراها، دهیاران، شهرداری، خیران، معتمدان محلی همچنین سازمان‎های مردم نهاد بالاخص خانواده ها در کارزار رسانه‏ای پیشگیری از مصرف شیشه در شهرستان میاندورود شرکت و در این مورد اطلاع‌رسانی کنند.

موسوی در پایان گفت: این طرح در راستای ارتقای آگاهی خانواده‌ها و نوجوانان در مورد مواد روان‎گردان مانند شیشه و از طریق ایجاد پایگاه، نصب بنر در مکان‎های پرتردد و روستاهای بزرگ، ارائه بروشور و سی‎دی، برنامه‌ریزی برای آموزش و برنامه‌های دیگر اجرا می‎شود و تا ۲۵ اردیبهشت در میاندورود ادامه دارد.

 

/انتهای خبر