شهردار بهشهر با اشاره به اینکه برای اجرای طرح دریا نیازمند حمایت مسئولان هستیم گفت: اجرای طرح دریا در بهشهر توجیه اقتصادی ندارد. به گزارش شرق پرس، حمید آزموده در جلسه طرح دریای بهشهر اظهار داشت: طرح دریا از موضوعات تکراری است که متاسفانه با وجود اجرای آن از سال ۶۲ تا کنون یعنی […]

شهردار بهشهر آزموده

 

شهردار بهشهر با اشاره به اینکه برای اجرای طرح دریا نیازمند حمایت مسئولان هستیم گفت: اجرای طرح دریا در بهشهر توجیه اقتصادی ندارد.

به گزارش شرق پرس، حمید آزموده در جلسه طرح دریای بهشهر اظهار داشت: طرح دریا از موضوعات تکراری است که متاسفانه با وجود اجرای آن از سال ۶۲ تا کنون یعنی بعد از گذشت ۳۰ سال همچنان با مشکل روبرو هستیم چرا که طرح ما اقتصادی نیست.

وی افزود: به دلیل صنعتی بودن بهشهر و حاشیه دریا، طرح گردشگری دریا در این منطقه توجیه اقتصادی ندارد و نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان استانی در این زمینه هستیم.

آزموده خاطر نشان کرد: طرح دریای صدف بهشهر در سال گذشته از ۵ طرح برتر استان بوده است که علی رغم غیر اقتصادی بودن از توانمندی های خوب و برنامه های فرهنگی مناسبی برخوردار بوده است.

شهردار بهشهر با بیان اینکه طرح دریای صدف به مدت ۱۰ سال به پیمانکار واگذار شده است ادامه داد: متاسفانه به دلیل وجود موج شکن صدرا با پیشروی آب در هر سال داریم که با این پیشروی ها طرح به زیر آب می رود و امسال نیز علی رغم پس روی آب در بسیاری از نقاط مازندران، بهشهر دارای پیشروی آب به دلیل موج شکن است.

وی اضافه کرد: طرح دریای بهشهر زا قدیمی ترین طرح های دریای استان مازندران است که باید با تقویت زیرساختهای لازم این طرح و ارائه امکانات لازم این طرح را فعال کنیم ضمن اینکه نیازمند کمک های استانی برای تقویت طرح دریا در بهشهر هستیم.

آزموده ادامه داد: عملیاتی شدن کارهای فرهنگی و برگزاری جشنواره های مختلفی همچون تئاتر، جشنواره مجسمه های شنی، مسابقات ورزشی و فرهنگی، بازیهای بومی و محلی باید مردم را به سمت این طرح سوق دهیم تا طرح توجیه اقتصادی داشته باشد.

بخشدار مرکزی بهشهر نیز در سخنانی گفت: خوشبختانه  طرح خوبی در ساحل دریای بهشهر برگزار می شود که برای موفقیت بیشتر نیازمند همراهی و همگامی همه مسئولان در این زمینه هستیم.

مجتبی اسدی ادامه داد: با توجه به هزینه های مختلف دشمنان در ماهواره و برنامه های ضد فرهنگی علیه ایران باید همه ما بسیج شده و در جهت رونق فرهنگ ارزشی و دینی خود تلاش کنیم.

وی افزود: باید در کنار اجرای برنامه های مختلف فرهنگی  با افراد هنجار شکن در طرح دریا برخورد شود که در این راستا ما ینز همچون سایر مسئولین کمک کار نیروی انتظامی در این زمنیه خواهیم بود.

مهر

 

/انتهای خبر