با بهره‌مندی از این مجتمع آبرسانی، 58 خانوار روستاهای «استارم» و «ونشید» منطقه کوهستانی بهشهر، از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

 

طرح آب رسانی در روستاهای محروم یانه سر افتتاح شد

با افتتاح دو مجتمع و شبکه آبرسانی در سه روستای محروم شهرستان بهشهر ۱۵۳ خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

 

 

 

به گزارش شرق پرس، صبح  سه شنبه در سومین روز از گرامیداشت هفته دولت، با حضور فرماندار بهشهر، بخشدار یانه‌سر و جمعی از مسئولان شهرستانی، چند پروژه عمرانی در مناطق محروم و کمتر توسعه‌ یافته بهشهر افتتاح شد.

یکی از پروژه‌ها، مجتمع آبرسانی روستای «استارم» به همراه خط انتقال پنج کیلومتری است که نخستین اعتبار آن در سال ۸۹ توسط آب و فاضلاب روستایی مازندران جذب شد و در نهایت با هزینه ۳۵۴ میلیون تومان تکمیل شد.

با بهره‌مندی از این مجتمع آبرسانی، ۵۸ خانوار روستاهای «استارم» و «ونشید» منطقه کوهستانی بهشهر، از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

همچنین پروژه آبرسانی روستای «پابند» نیز با هزینه ۳۰۵ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید که با افتتاح آن ۹۵ خانوار این روستا از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی استفاده می‌کنند.

همچنین در ادامه پروژه‌های افتتاحی شهرستان بهشهر در سومین روز از هفته دولت، دو گلزار شهدا شامل یک گلزار تک‌مزار و یک گلزار دو مزار به ترتیب در روستاهای «پجیم» با اعتبار ۸ میلیون تومان و «غلامی» با هزینه ۳۹ میلیون تومان از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، به بهره‌برداری رسمی رسید.

در دو روز گذشته نیز، به مناسبت هفته دولت و در راستای ارائه خدمات دولت به ملت، پنج پروژه و ۶۳ طرح مشاغل خانگی و خودکفایی با اعتبار یک‌ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان، افتتاح شد.

 

به گزارش فارس, افتتاح دو واحد «غسال‌خانه» در روستاهای «آسیابسر» و «یکه‌توت» با هزینه ۶۷ میلیون تومان، بهره‌برداری رسمی از کارخانه تولید دستمال کاغذی «شکوفه بهار نرگس» در فاز دوم شهرک صنعتی بهشهر با اشتغالزایی ۱۵ نفر و با صرف هزینه ۶۰۰ میلیون تومان، همچنین افتتاح یک واحد مزرعه پرورش متراکم ماهی کپور در روستای «زینه‌وند» در استخری به مساحت ۵۴۰ متر مربع با پوشش پلی‌اتیلن با هزینه بیش از ۸۰ میلیون تومان، از دیگر خدمات ارائه شده به مردم بهشهر در هفته دولت است.