نورزاد گفت: این مسیر در بهشهر متاسفانه به شکلی غیر استاندارد ساخته شده که یکی از نتایج این ساختار، انباشته شدن آب در روزهای بارانی است .

 

فرماندار بهشهر گفت: اصلاح ورودی غربی بهشهر به دلیل نقش بسیار زیاد در بروز حوادث و تصادفات متعدد به خصوص روزهای بارانی ضروری است .

 

به گزارش شرق پرس, محمدتقی نورزاد در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد : این مسیر متاسفانه به شکلی غیر استاندارد ساخته شده که یکی از نتایج این ساختار غیر استاندارد، انباشته شدن آب در روزهای بارانی است .

 

وی بیان کرد : یکی دیگر از مشکلاتی که شهروندان بهشهری با آن روبه رو هستند ، ساخت دوبرگردان های غیر استاندارد است که باید برخی از این دوربرگردان ها به دلیل نقش فراوانی که در بروز حوادث و تصادفات شهری دارند، اصلاح شوند .

 

فرماندار بهشهر افزود : علاوه بر این معضلات، در ماه های اخیر ، انجام پارک های دوبل در خیابان ها و معابر اصلی شدت بیشتری گرفته و عبور و مرور مردم و رانندگان را با مشکلات فراوانی روبه رو کرده است .

 

نورزاد ادامه داد : شورای ترافیک شهرستان اصرار به رفع و حل این مشکلات با همکاری همه دستگاه ها و ادارات مرتبط است و باید تلاش کنیم زمینه زندگی هر چه آسان تر مردم را فراهم کنیم .