محمد اسلامی رفع موانع حقوقی ، تامین منابع مالی و سرمایه در گردش برای نصب ماشین آلات خط رنگرزی و چاپ وتکمیل پارچه را لازمه احیای صنعت نساجی مازندران دانست

به گزارش شرق پرس محمد اسلامی در بازدید از کارخانه نساجی مازندران، با تاکید بر ضرورت تکمیل چرخه خطوط تولید این واحد بزرگ صنعتی در استان با نشان معتبر ملی و جهانی گفت: احیای کارخانه نساجی شکوفائی دوباره این صنعت را برای مازندران و کشور در پی خواهد داشت.
استاندار مازندران رفع موانع حقوقی ، تامین منابع مالی و سرمایه در گردش برای نصب ماشین آلات خط رنگرزی و چاپ وتکمیل پارچه را لازمه احیای صنعت نساجی مازندران دانست که ایجاد اشتغال و رونق تولید وسود دهی این مجموعه صنعتی را بدنبال دارد.
مدیر عامل کارخانه نساجی مازندران هم، وجود زیرساخت ها با سالن های متعدد تولید و ماشین آلات جدید خط رنگرزی و تکمیل را از ظرفیت های این کارخانه عنوان کردو افزود: برای نصب و راه اندازی ماشین آلات این خط تولیدی ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است .

به گفته صفدر گرائیلی؛ با راه اندازی ماشین آلات چاپ و تکمیل خریداری شده، علاوه بر رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای ۲۰۰ کارگر این صنعت،محصول نساجی ۹ استان کشور در کارخانه نساجی مازندران تکمیل و به بازار عرضه می شود.
به گزارش صداوسیما, اکنون ۳۰۰ کارگر در چهار شیفت کاری تولیدی کارخانه نساجی مازندران ، فعالیت می کنند.