شهردار نکا یادآور شد: این سرمایه‌گذاران با حضور در نکا و امضای قرارداد همکاری به طور رسمی نمایندگی این شرکت در خاورمیانه را به محوریت و مرکزیت شهرستان نکا راه‌اندازی کردند که امیدواریم از این ظرفیت به‌درستی بهره‌برداری شود.

 

gharadad-sarmayegozari

شهردار نکا گفت: زمینه سرمایه‌گذاری در شهر نکا برای ورود سرمایه‌گذاران فراهم است.

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از فارس, سید عیسی میری قلعه‌سری شب گذشته در جمع سرمایه‌گذاران کره‌جنوبی در سالن اجتماعات شورای شهر نکا اظهار کرد: حضور سرمایه‌گذاران در شهر نکا، ظرفیتی مناسب برای بهره‌مندی در زمینه‌های مختلف اقتصادی و شهرسازی است که باید از آن استفاده کرد.

 

وی افزود: وجود سرمایه‌گذاران، فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری است که باید از این فرصت به‌دست آمده به‌درستی استفاده شود.

 

شهردار نکا یادآور شد: این سرمایه‌گذاران با حضور در نکا و امضای قرارداد همکاری به طور رسمی نمایندگی این شرکت در خاورمیانه را به محوریت و مرکزیت شهرستان نکا راه‌اندازی کردند که امیدواریم از این ظرفیت به‌درستی بهره‌برداری شود.

 

میری گفت: دولت الکترونیک یا دولت دیجیتالی به استفاده دولت از فناوری اطلاعات برای جابه‌جایی اطلاعات بین مردم، سازمان‌ها، بازار و ارکان دیگر در دست اقدام است که امیدواریم با تجربیات شرکت کره‌ای از اطلاعات بیشتری در این زمینه برخوردار شده و از تجارب آن استفاده کنیم.

 

وی همچنین افزود: فضای سرمایه‌گذاری در شهر نکا برای ورود سرمایه‌گذاران فراهم است و از ورود آنها با گرمی استقبال می‌کنیم و در صورت آمادگی شرکت فاینتل ما هم آمادگی همکاری داریم.

 

شهردار نکا ادامه داد: علاوه بر توسعه الکترونیکی که از جمله برنامه‌های شرکت کره‌ای است در حوزه شهری، مبلمان و معماری هم اگر ایده و نظری باشد از ایده‌ها و نظرهای سرمایه‌گذاران خارجی استقبال کرده و آماده همکاری هستیم.

 

 

رئیس شورای شهر نکا نیز شب گذشته در جمع سرمایه‌گذاران کره‌ جنوبی در سالن اجتماعات شورای شهر نکا اظهار کرد: شورای شهر نکا از نخبگان و افراد تاثیرگذار شهر هستند که برای توسعه و آبادانی شهر با تمام توان وارد شده‌اند و تلاش می‌کنند.

 

محمدرضا غلامی افزود: شهر نکا یک شهر صنعتی است که با داشتن کارخانه سیمان، نیروگاه، سیلو و نزدیکی به بندر امیرآباد در بهشهر و فرودگاه دشت‌ناز مازندران، می‌تواند مکانی مناسب برای سرمایه‌گذاری، تبادل کالا، بستر و فضای مناسبی برای توسعه اقتصادی شود.

 

غلامی با بیان اینکه شهر نکا با داشتن ۱۱ هزار خانوار شهری و ۶۰ هزار نفر جمعیت شهری و ۱۱۲ هزار نفر جمعیت شهرستان، ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد.

 

چو یی، مدیرعامل و مالک شرکت صنایع الکترونیک فاینتل کره جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به برخی از اشتراک‌های سنتی بین ایران و کره گفت: مشترکاتی بین برخی از سنت‌ها و غذاهای ایرانی و کره‌ جنوبی وجود دارد که امیدواریم این مشترکات موجب شناخت و همکاری بیشتر شود.

 

وی با بیان اینکه شرکت صنایع الکترونیک فاینتل کره جنوبی از جمله شرکت‌های الکترونیکی معتبر است که در جذب نمایندگی با حساسیت وارد می‌شود، ادامه داد: ما افراد طرف قرارداد و همکاران‌مان را خودمان انتخاب می‌کنیم و از کسانی در کارها استفاده می‌کنیم که دارای تجربه، تخصص، بازرگانی مناسب، مدیریت، تجارت و سرمایه‌گذاری خوب باشند.

 

محمدرضا غلامی رئیس شورای شهر نکا در ادامه با اشاره به مذاکرات مهم انجام شده با سرمایه‌گذاران کره جنوبی گفت: با شناسایی ظرفیت‌های فعلی برای همکاری در آینده تبادل نظر شده و این مذاکرات ادامه می‌یابد تا ظرفیت‌های مختلف معرفی شوند.