پس از انتشار خبر شهادت این اسیر فلسطینی و از اعضای جنبش جهاد اسلامی، ارتش رژيم صهيونيستي سطح آماده باش خود را افزایش داد تا با واکنش‌های احتمالی مقابله کند.

شرق مازندران به نقل از تلویزیون المیادین، شیخ خضر عدنان، اسیر فلسطینی که در زندان رژیم اشغالگر اعتصاب غذا کرده بود صبح امروز و در هشتاد و هفتمین روز اعتصاب، در زندان نیتسان از هوش رفت و پس از مدتی خبر شهادتش منتشر شد.

پس از انتشار خبر شهادت این اسیر فلسطینی و از اعضای جنبش جهاد اسلامی، ارتش رژیم صهیونیستی سطح آماده باش خود را افزایش داد تا با واکنش‌های احتمالی مقابله کند.

شهید خضر عدنان در وصیت نامه اش: ناامید نشوید یاری خداوند نزدیک است
شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد خضر عدنان از اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی که پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا بامداد امروز به شهادت رسید در وصیتنامه اش خطاب به خانواده و فرزندان و همسر و ملت فلسطین نوشته است بهترین خانه‌های فلسطین، خانه‌های شهدا و اسیران و انسان‌های صالح است.

ناامید نشوید هر کاری که اشغالگران انجام دهند و هر اندازه به ظلم و ستم و گمراهی شان ادامه بدهند یاری خداوند نزدیک است و وعده اش برای پیروزی و قدرت بخشیدن به فلسطینیان نیز نزدیکتر است. به اشغالگران اجازه ندهید بدن مرا کالبد شکافی کنند و مرا پیش روی پدرم کفن کنید و روی قبرم بنویسید اینجا قبر بنده فقیر خدا خضر عدنان است.

 

جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شهادت خضر عدنان را تأیید کرد

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد فرمانده شهید، شیخ خضر عدنان در زندان‌های اشغالگران صهیونیست به شهادت رسید.

ریاست مجلس قانونگذاری فلسطین نیز اعلام کرد شهادت خضر عدنان، جنایت اعدام عمدی با اصرار قبلی است و اشغالگران مسئول همه عواقب آن هستند.

گفتنی است خضر عدنان از اعضای برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین بود.