پس از الزام استفاده از ماسک در سواحل دریای مازندران، اکنون مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری از تعطیلی همه شناگاه های استان، بدلیل شیوع کرونا و طوفانی بودن دریا خبر داد ...

شرق پرس : مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران گفت: با توجه به اینکه ۶ شهرستان استان در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند و استفاده از ماسک نیز در سواحل دریا اجباری شده همه شناگاه‌های استان تا اطلاع بعدی تعطیل است.

علی رجبی با بیان اینکه افراد می‌توانند از فضای عمومی طرح‌های دریا استفاده کنند، افزود: تمام مجریان طرح دریا ناجیان غریق و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در سواحل استان همچنان مستقر خواهند بود.

 

او در پاسخ به این پرسش که با توجه به بستن شناگاه‌ها امکان حضور مسافران در نقاط خارج از طرح دریا برای شنا وجود دارد، گفت: اگر چه شناگاه‌ها تعطیل شدند، اما ناجیان غریق در ۳۷۵ نقطه حادثه خیز ساحل که قبلا شناسایی شده است مستقر خواهند بود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با بیان اینکه دریا این روز‌ها طوفانی است و برای شنا مناسب نیست، گفت: ناجیان غریق مستقر در سواحل مازندران دیروز و امروز ۱۰ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند.