مدیر مسئول روزنامه کیهان در مراسم 9 دی گلوگاه گفت : فتنه ۸۸ درواقع فتنه آمریکایی، صهیونیستی و انگلیسی بود که در طول زمان شکل گرفت و ماهیت خود را حفظ و در سال ۸۸ ماهیت خود را بروز داد.

شریعتمداری : حرکت حول محور رهبری جامعه را از آسیب ها مصون نگه می دارد

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) حسین شریعتمداری شب گذشته در مراسم بزرگداشت ۹ دی در مسجد جامع گلوگاه با اشاره به درگیری ما با نظام سلطه که در رأس آن آمریکا قرار دارد، افزود: این درگیری یک درگیری ماهوی است و مادامی‌که در حاکمیت بر اسلام ناب تأکیدداریم این مسئله وجود دارد چون اسلام ناب ظلم‌ستیز است و به‌طور طبیعی نظام سلطه در مقابل اسلام ناب قرار دارد.

 

شریعتمداری، بابیان اینکه درگیری ما با آمریکا تمامی ندارد و زمانی تمام می‌شود که یکی از دو طرف درگیری تغییر ماهیت دهد، یادآور شد: یا ما باید دست از اسلام بکشیم و یا نظام سلطه از خوی استکباری خود دست بکشد.

 

مدیرمسئول روزنامه کیهان بیان داشت: باید بدانیم که انقلاب اسلامی در مسیر خود روزبه‌روز قوی‌تر و استوارتر شده است و در مقابل، نظام سلطه هم روزبه‌روز بر شتاب و ظلم‌ستیزی‌اش افزوده‌شده است و باید با ولایتمداری و بصیرت در مقابل این زیاده‌خواهی‌ها بایستیم.

 

این مسئول ادامه داد: فتنه ۸۸ درواقع فتنه آمریکایی، صهیونیستی و انگلیسی بود که در طول زمان شکل گرفت و ماهیت خود را حفظ و در سال ۸۸ ماهیت خود را بروز داد.

 

وی از فتنه به‌عنوان جنگ احزاب نام برد و گفت: حدود ۱۵ سال قبل تعدادی از کارشناسان برجسته مراکز اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی وارد ایران شدند و باکسانی که می‌خواستند در فتنه نقش‌آفرینی کنند؛ جلسه گذاشتند و برنامه‌ریزی کردند تا پایه‌های انقلاب را سست کنند.

 

شریعتمداری گفت: دشمنان انقلاب در فتنه ۸۸ به بهانه انتخابات و تقلب وارد شدند تا اصل نظام را نشانه رفته و از بین ببرند که با بصیرت مردم و ولایتمداری نقشه‌هایشان برملا شد.

 

وی گفت: خاموشی فتنه ۸۸ درگرو درایت مقام معظم رهبری و همراهی مردم با ولایت بود که منجر به شکست دشمنان شد و ملت ما نشان دادند همواره پای ارزش‌ها، آرمان‌ها و رهبری ایستاده‌اند.

 

وی گفت: فتنه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی همیشگی است و از ابتدای انقلاب بوده است و تمامی ندارد اما باید در همه این موارد با شناخت دقیق فتنه و کانون آن، در مسیر ولایت استوار باقی بمانیم و بدانیم حرکت حول محور رهبری، جامعه را از آسیب‌های مختلف در امان نگه می‌دارد.

 

 

 

 

 

 

 

مهر