مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران در جلسه بررسی مشکلات ناحیه صنعتی شهرستان گلوگاه گفت : ناحیه صنعتی گلوگاه دارای شرایط اقلیمی مناسب برای سرمایه گذاري است و پتانسیل و ظرفیت استقرار واحدهای تولیدی را دارد که باید ظرفیت بالقوه این ناحیه صنعتي به بالفعل تبدیل شود.

 

شهرک صنعتی گلوگاه

 

 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران در جلسه بررسی مشکلات ناحیه صنعتی شهرستان گلوگاه گفت : ناحیه صنعتی گلوگاه دارای شرایط اقلیمی مناسب برای سرمایه گذاری است و پتانسیل و ظرفیت استقرار واحدهای تولیدی را دارد که باید ظرفیت بالقوه این ناحیه صنعتی به بالفعل تبدیل شود.

 

 

به گزارش شرق پرس؛‌ سید مصطفی موسوی تأکید کرد: آب و هوای معتدل، زیرساختهای مناسب شامل استقرار خدمات زیربنایی آب، برق، گاز، راه دسترسی ناحیه صنعتی و موقعیت طبیعی گلوگاه که در ورودی شرق استان قرار دارد، بستر را برای سرمایه گذاری فراهم کرده است.

 

 

وی بیان داشت: مهمترین رسالت شرکت در ایجاد شهرک و ناحیه صنعتی، استقرار واحدهای تولیدی در جهت رشد تولید ، صنعت و اشتغال پایدار است.

 

 

عیسی قاسمی طوسی فرماندار گلوگاه نیز در این جلسه اظهار داشت: توسعه ناحیه صنعتی گلوگاه میتواند نقش مهم و کلیدی در رشد صنعت و تولید منطقه، بویژه شرق استان داشته باشد.

 

 

قاسمی طوسی افزود : یکی از مزیتهای این ناحیه صنعتی، فاصله نزدیک به خط ریل راه آهن و بندر امیرآباد است که به حمل و نقل مواد اولیه و کالای تولید شده واحدهای تولیدی کمک می‌کند.

 

 

به گزارش مهر, وی بیان داشت : از محل منابع استانی و شهرستانی ۱۵۰۰ میلیون ریال برای کمک به زیرساخت شهرکها و نواحی صنعتی استان در نظر گرفته شده که امیدواریم با کمک شرکت شهرکهای صنعتی، زیرساخت‌های ناحیه صنعتی گلوگاه هرچه سریعتر تکمیل شود.