با عملیات اطلاعاتی پلیس بهشهر و با همکاری مقامات قضایی، 25 هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان کشف و دو متهم این پرونده تحویل دستگاه قضایی شدند

به گزارش شرق پرس سرهنگ ابراهیم شجاعی در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، درتشریح جزئیات این خبر، گفت: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی دو نفر از عاملان عرضه سیگار قاچاق در این شهرستان شدند.

سرهنگ شجاعی، بیان داشت: طی هماهنگی با مقام قضائی متهمان دستگیر و با همکاری نماینده اداره صنعت،معدن و تجارت این شهرستان در بازرسی از واحد صنفی آنان در مجموع بیش از ۲۵ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به تحویل کالای قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی ، اظهار داشت: متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهرضمن تأکیدبر همکاری، همراهی و مشارکت آحاد مردم در برقراری نظم اجتماعی خاطر نشان کرد:مبارزه با قاچاق کالا، از جمله کالاهای سلامت محور گامی برای توسعه امنیت پایدار، رفع بیکاری و حفظ سلامت افراد جامعه است که به عنوان یکی از مهمترین ماموریت های پلیس در دستور کار این فرماندهی قرار گرفته است.