کاروان ورزشی مازندران در حالی با سیزده مدال به کار خود در رقابت های آسیایی جاکارتا پایان داد که 25 درصد مدال های طلای کاروان ورزشی ایران را نیز کسب کرد
به گزارش شرق پرس  پرونده کاروان ورزشی مازندران در بازیهای آسیایی جاکارتا با کسب ۱۳ مدال بسته شد و ورزشکاران مازندرانی در این رقابت ها خوش درخشیدند.
بهداد سلیمی دروزنه برداری, حسن یزدانی در کشتی, عرفان آهنگریان در ووشو , معین نبی بخش در کبدی و علی شفیعی در والیبال, افتخار آفرینان طلایی مازندران در جاکارتا بودند.
همچنین رزیتا علیپور در کاراته, مجتبی عابدینی در شمشیربازی و میثم میرزایی در بسکتبال, سه ورزشکار کاروان مازندران بودند که موفق به کسب مدال نقره شدند.
در بازیهای آسیایی, پنج مدال برنز هم برای کاروان مازنی ها بدست آمد که رضا اطری در کشتی , فرزان عاشورزاده در تکواندو, نوشاد عالمیان در تنیس روی میز, محمد نبی رضایی و امین بوداغی در قایقرانی موفق به کسب گردن آویز برنزی شدند.
این سیزده مدال رنگارنگ آسیایی, بدون تردید نتیجه تلاش گروهی ورزشکاران و خانواده های آنها, مربیان دلسوز و ایثارگر,هیات های ورزشی و فدراسیون ها و همچنین دستگاه ورزش و جوانان در استان مازندران بود که نشان داد در سایه همدلی, هیچ قُله افتخاری دوراز دسترس جوانان پرتلاش این مرز و بوم نخواهد بود.