جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم ورزشکار استان مازندران به میزبانی بهشهر با حضور مسئولان کشوری و استانی در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد
به گزارش شرق پرس, جلسه هماهنگی برگزاری سومین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم مازندران با محوریت شهدای ورزشکار مدافع حرم شهرستان بهشهر با حضور سردار آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور, حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران, حسینیان رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران, معاونین اداره کل ورزش و جوانان, خانواده شهدا و جمعی دیگر از مسئولان در محل سالن اجتماعات شهید زرهون این اداره برگزار شد .
سردار آذرنوش در این جلسه ضمن تشکر از اقدامات خوب دستگاه ورزش مازندران اظهار داشت؛ فعالیت ها و برنامه های انجام شده در مازندران بی نظیر است و کارهایی که برای شهدا صورت میگرد مورد توجه شهداست چراکه آنان حاضر و ناظر به اعمال ما هستند.
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با اشاره به تلاش ها و برنامه ریزی های در دستگاه ورزش مازندران برای گرامی داشت یاد شهدا و تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود؛ شهدا موضوعی است که همه درباره آن اتفاق نظر دارند و دغدغه همه ما اینست که محیط ها ورزشی خود را ارزشی و پاک نگه داریم که در این مسیر بهره گیری از ظرفیت شهدا می تواند کارساز باشد.
سردار آذر نوش در ادامه گفت : امسال در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و همه تلاش دشمن اینست که در شیپور ناکارآمدی نظام بدمد اما اعلام توفیقات عظیم بدست آمده در این چهل سال و اقتدار, عزت و سربلندی ملت ایران در منطقه و جهان می تواند توطئه های دشمنان را خنثی کند.
وی در ادامه ضمن تشکر مجدد از حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان بدلیل توجه ویژه به اخلاق در ورزش, اظهار داشت؛ مازندران در برگزاری یادواره های شهدا و برنامه های فرهنگی دیگر سرآمد است و باید هم برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که شرمنده شهدا نباشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در این جلسه با تسلیت رحلت آیت الله شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان دانشگاه آزاد, از حمایت های مادی و معنوی سردار آذرنوش و سازمان بسیج ورزشکاران در جهت ترویج فرهنگ شهید و شهادت قدردانی کرد.
وی با اشاره به جمعیت قابل توجه جوانان در مازندران و همینطور گردشگرپذیر بودن استان گفت : با توجه باینکه ورزش و جوانان, سازمانی تربیتی و فرهنگی است و جامعه هدف آنرا جوانان و ورزشکاران تشکیل می دهند باید از این ظرفیت ها بهره برداری مناسبی جهت ترویج فرهنگ شهادت صورت پذیرد.
حسین زادگان در ادامه با اشاره به هجمه های گوناگون دشمنان اظهار داشت؛ متاسفانه بودجه فرهنگی متناسب با نیازمندی و چشم اندازها نیست و از اینرو می طلبد که همگرایی و تعامل میان دستگاهها را افزایش دهیم.
مدیرکل ورزش و جوانان افزود؛ ترویج فرهنگ شهادت در محیط ورزشگاهها می تواند مانع از گسترش ادبیات ناسالم در این محیط فرهنگی شود.
وی همچنین گفت : یکی از برنامه های مهم فجر چهلم در مازندران راهپیمایی خانوادگی است که می خواهیم در سه شهر بزرگ مازندران رکورد حضور خانواده ها را بشکنیم و در پی آن هستیم که برنامه های فجر چهل متفاوت تر از هر سال برگزار شود.
لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه سید جواد حسینیان رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران گزارشی از عملکرد این سازمان ارائه کرد و گفت : دستگاه ورزش مازندران ارزش مدار و در مسیر انقلاب است و با تعامل خوبی که وجود دارد و امیدواریم با هدف عمق بخشی و تقویت روحیه پهلوانی و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت برنامه های فرهنگی را در حوزه ورزش پیگیری و اجرا نمائیم.
اضافه می شود؛ در پایان این جلسه از خانواده شهدای مدافع حرم, شهید اسدی و شهید مهربانیان  نیز تجلیل بعمل آمد.