فرماندار شهرستان نکا گفت: سال گذشته سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبار حوادثی در جاده هزار جریب نکا هزینه شد.   به گزارش شرق پرس، علی رجبی صبح امروز در دیدار با اهالی روستای زیارتکلا از بخش هزار جریب نکا اظهار کرد: مهم ترین چیزی که می تواند مشکل هر روستا یا […]

 

 فرماندار شهرستان نکا گفت: سال گذشته سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبار حوادثی در جاده هزار جریب نکا هزینه شد.

 

به گزارش شرق پرس، علی رجبی صبح امروز در دیدار با اهالی روستای زیارتکلا از بخش هزار جریب نکا اظهار کرد: مهم ترین چیزی که می تواند مشکل هر روستا یا منطقه ای را رفع کند، داشتن همدلی و محبت و اتحاد بین مردم و مسئولان است تا با تدبیر درست برای حل مشکل اقدام کنیم.

وی افزود: بحث اشتغال یکی از دغدغه های ما بوده اما فرصت اشتغال برای همه درادارات دولتی فراهم نیست و جوانان روستا که به دنبال شغلی برای خود هستند باید به سراغ مشاغل آزاد بروند و از این همه منابع طبیعی و خدادادی استفاده کنند و می توانیم وام های خود اشتغالی را در اختیار آنان قرار دهیم.

فرماندار نکا درباره مشکل دریافت شبکه های تلویزیونی این روستا و روستاهای اطراف افزود: ساختمانی که به این منظور در نظر گرفتیم به اتمام رسید و  برای نصب دستگاه دیجیتال نیز  به  ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است و امیدواریم در آینده ای نزدیک این امر تحقق یابد.

رجبی گفت: برای تهیه زمین ورزشی این روستا نیز با اداره تربیت بدنی زمین مورد نظر را تسطیح و آماده خواهیم کرد که همت و تلاش جوانان و اهالی روستا نیز مهم است.

فرماندار نکا افزود: عمده عملیات طرح هادی ساخت جدول، کانال، پل، جوی، خاکبرداری، خاکریزی، شن ریزی و آسفالت روستاها بوده که  امسال در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز اجرای این طرح شتاب بیشتری گیرد و روستاییان منطقه نیز برای اجرای طرح، مسیر را بازگشایی کنند.

رجبی بیان کرد: امیدواریم مسئله گاز رسانی به مردم بخش هزارجریب نیز هر چه سریع تر انجام پذیرد.

گاز رسانی به  روستاهای بخش ۲۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

بخشدار هزار جریب نیز در این  نشست گفت:خدا را شاکریم که در جمع مردمی بیدار منطقه قرار گرفته که توفیق خدمت گذاری  را به ما دادند.

مبینی افزود: یکی از مشکلات مردم منطقه مشکل تهیه سوخت بوده که اگر این اقدام صورت گیرد به ۲۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی تصریح کرد: حضور مسئولان در منطقه نشان از توجه به آنها و خدمت گزاری  به ولی نعمتان جامعه  است.

آشکاران دهیار روستای زیارتکلا نیز گفت:زیارت کلا مرکز دهستان زارم رود بخش هزار جریب است که محل عبور ۴۲ روستای منطقه  می باشد اما در بخش جاده هنوز با مشکل مواجه هستیم.

به گزارش تسنیم وی افزود: زیارتکلا با ۸۰۰ هکتار زمین کشاورزی قطب کشاورزی منطقه بوده که در این بخش جاده های بین مزارع نیاز به بهسازی دارد.

 

/انتهای خبر