سرپرست دو دانشگاه علم و فناوری بهشهر و دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل منصوب شدند و از روسای سابق این دو دانشگاه تقدیر بعمل آمد

شرق مازندران : با حکم محمد علی زلفی‌گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری احمدرضا ربانی و بهرام عزیزالله گنجی به ترتیب به عنوان سرپرستان جدید دانشگاه علم و فناوری مازندران و دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل منصوب و معرفی شدند.

احمدرضا ربانی دارای دکترای اکتشاف منابع نفت و گاز از آکادمی علوم روسیه، عضو هیئت علمی و استاد دانشکده مهندسی نفت دانشگاه صنعتی امیرکبیر است و از سوابق اجرایی او می‌توان به ریاست دانشگاه تفرش و ریاست دانشکده نفت دانشگاه صنعتی امیرکبیر اشاره کرد. از او ۷ عنوان کتاب، ۸۱ مقاله علمی پژوهشی و ۳۵ مقاله کنفرانسی منتشر شده است.

 

سرپرست دانشگاه های علم و فناوری و نوشیروانی مازندران منصوب شدند

 

دانشگاه علم و فناوری مازندران یکی از دانشگاه‌های دولتی تحت نظارت وزارت علوم است که در شرق استان مازندران و در شهرستان بهشهر قرار دارد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌های جداگانه از خدمات و تلاش‌های حمید محمدزاده، رئیس سابق دانشگاه علم و فناوری مازندران در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

همچنین طی حکمی دیگر از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، بهرام عزیزالله گنجی به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل منصوب شد.

 

سرپرست دانشگاه های علم و فناوری و نوشیروانی مازندران منصوب شدند

گفتنی است بهرام عزیزالله گنجی، متولد۱۳۴۳ دارای مدرک فوق دکتری الکترونیک از دانشگاه ملی مالزی، عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل است. در سابقه کاری و کارنامه فعالیت گنجی، ریاست دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، سرپرست آزمایشگاه تحقیقاتی افزاره‌ های میکرو و نانو و نیز مدیر انفورماتیک دانشگاه نوشیروانی بابل دیده می شود.

همچنین وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی نامه‌ای از خدمات و تلاش‌ های جواد واثقی امیری رئیس سابق دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در مدت تصدی این مسئولیت‌ قدردانی کرد. جواد واثقی از بهمن ماه سال۱۳۹۲ به عنوان رییس دانشگاه صنعتی بابل معرفی شده بود که به مدت ۸ سال سکان دار این مرکز علمی بود.