وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تقدیر از زحمات دکتر موسوی، دکتر فرهاد غلامی را بعنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب کرد

شرق پرس : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور حکمی، دکتر فرهاد غلامی را بعنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب کرد.

 دکتر بهرام عین اللهی در این حکم خطاب به سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران آورده است:

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر برای خدمت به مردم  میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

وزیر بهداشت خطاب به دکتر غلامی نوشت : در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان “سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران” منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید.

دکتر عین اللهی اقزود : امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

دوازدهمین سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران  اصالتا قائمشهری و دارای فوق تخصص نفرولوژی است .

دکتر غلامی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران است و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران را در سوابق خود دارد.

پیش از این دکتر عباس موسوی از شهریور سال ۹۶ به مدت بیش از چهار سال ریاست دانشگاه علوم پزشکی مازندران را برعهده داشتند.