سلمان حمیدی‌تبار از سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد تومانی این مجموعه در ساحل میاندورود خبر داد. به گزارش شرق پرس، مسئول طرح ساحلی نگین گهرباران بعداز ظهر امروز در حاشیه مراسم بهره‎برداری از یک طرح سالم‌سازی و همچنین قرارگاه ساحلی پلیس در این شهرستان از اجرای طرح سالم‌سازی نگین ساحل گهرباران در زمینی به مساحت چهار هکتار […]

 

 سلمان حمیدی‌تبار از سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد تومانی این مجموعه در ساحل میاندورود خبر داد.

به گزارش شرق پرس، مسئول طرح ساحلی نگین گهرباران بعداز ظهر امروز در حاشیه مراسم بهره‎برداری از یک طرح سالم‌سازی و همچنین قرارگاه ساحلی پلیس در این شهرستان از اجرای طرح سالم‌سازی نگین ساحل گهرباران در زمینی به مساحت چهار هکتار در این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه در اجرای این مجموعه دو هدف بلندمدت و کوتاه‌مدت داریم، افزود: در طرح کوتاه مدت امکاناتی مانند آلاچیق‎ سوئیت کافی‎شاپ و فروشگاه ساحلی را در برنامه داریم.

حمیدی‌‏تبار افزود: در طرح بلندمدت نیز امکاناتی مانند سوئیت‎آپارتمان طبقاتی، زمین فوتبال و والیبال ساحلی پیست دوچرخه‌سواری و اسکیت همچنین استخر و فروشگاه‌های ارائه صنایع دستی را در برنامه داریم.

وی گفت: شهرستان میاندورود با داشتن بیش از ۹ کیلومتر ساحل بکر و زمین انتخابی مجموعه ما برای احداث طرح گردشگری ساحلی دارای قدمت ۵۰ ساله در این زمینه است.

حمیدی‌تبار ‌افزود: برای اجرای برنامه‌های فوق نیاز به تسهیلات ۲۰ میلیارد تومانی داریم.

به گزارش فارس، در این مراسم قرارگاه پلیس ساحلی در طرح‎های سالم‌سازی دریا و همچنین طرح سالم‌سازی دریا موسوم به توسکا متعلق به کانون بازنشستگان سپاه میاندورود با حضور مسئولان به بهره‌برداری عموم رسید.

 

/انتهای خبر