مراسم تودیع و معارفه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران صبح یکشنبه در ساری آغاز و ستار بابایی سوادکوهی بعنوان جانشین عباس علی نوبخت معارفه شد. به گزارش شرق پرس,  با حضور مقدسی قائم مقام سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری و عضو شورای عالی جنگل کشور، مسئولان استانی و فعالان عرصه منابع طبیعی، […]

 

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران صبح یکشنبه در ساری آغاز و ستار بابایی سوادکوهی بعنوان جانشین عباس علی نوبخت معارفه شد.

به گزارش شرق پرس,  با حضور مقدسی قائم مقام سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری و عضو شورای عالی جنگل کشور، مسئولان استانی و فعالان عرصه منابع طبیعی، مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران معارفه شد.

مراسم معارفه و تودیع مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران دقایقی پیش در سالن اجتماعات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران برگزار شد.

در این مراسم از خدمات عباس علی نوبخت در دوران تصدی این مسئولیت تقدیر و ستار بابایی سوادکوهی به سمت نخستین مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران در دولت تدبیر و امید منصوب شد.

ستار بابایی سوادکوهی که پیش از این مدیرکل دفترجنگل کاری و پارک های سازمان جنگل ها و مراتع و آبخیزداری کشور بود، جایگزین عباس علی نوبخت در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران شد.

در حکم دیگری از سوی معاون وزیر، عباس علی نوبخت نیز به سمت مدیرکل دفترجنگل کاری و پارک های سازمان جنگل ها و مراتع و آبخیزداری کشور منصوب و جایگزین ستار بابایی شد.

به گزارش تسنیم, مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دفترجنگل کاری و پارک های سازمان جنگل ها و مراتع و آبخیزداری کشورعصر امروز در چالوس برگزار می شود.

 

/انتهای خبر