محمد اسلامی استاندار مازندران با همراهی نبیان معاون عمرانی استانداری مازندران ، عبوری شهردار ساری و اعضای شورای شهر ساری از مجموع پارک بانوان ، فاز اول و دوم پارک ملل و پارک جنگلی زارع ساری بازدید کرد.

 

به گزارش شرق پرس  محمد اسلامی در پایان بازدید از پروژه های شهری ساری، از اقدامات صورت گرفته در شهرداری ساری در چند سال اخیر تقدیر کرد و گفت: یکی از وظایف اساسی مدیریت شهری فراهم کردن یک زندگی راحت و با کیفیت برای مردم است.

 

 

وی افزود : در شهرساری با نقش مثبت و ارزنده شورای شهر و شهردار و تلاش پیمانکاران و مهندسین مشاور و سرمایه گذارانی که عاشقانه پای کار آمدند در چند سال گذشته یک تحول اساسی ایجاد شده است و فضای مرده و غیرقابل استفاده  که تهدیدی برای جامعه بوده احیا شده و با ظرفیت سازی و سرمایه گذاری به یک محیط امن با کیفیت و قابل استفاده برای مردم در همه سطوح از کودکان و نوجوانان تا بزرگسالان تبدیل شده است.

 

ساری کانون گردشگری می شود

 

مقام عالی دولت با اعلام این نکته که استانداری از طرحهای شهرداری حمایت می کند تاکید کرد : امیدوارم با تحقق ترکیبی از این طرحها مرکز استان به یک کانون گردشگری و مفرح تبدیل شود و ایمن سازی رودخانه تجن یک کار نفیس است که موجب هدایت آبهای سطحی هم شده است.

 

 

وی احداث پارک بانوان را با توجه به شرایط خاص بانوان کاری ارزشمند خواند و گفت:  مطمنا این پارک نیز برای توسعه ورزش و سلامتی بانوان بسیار مهم است و با تحقق طرحها و پروژه های شهرداری ساری این شهرستان به مقصد نفیس گردشگری تبدیل خواهد شد.

 

ساری کانون گردشگری می شود

استاندار مازندران اظهار امیدواری کرد تا طرحهای شهرداری ساری هر چه زودتر به اتمام برسد تا مردم ساری ، مازندران و سراسر کشور بتوانند از این طرحها استفاده کنند و با یک خاطره ماندگار از این مراکز بروند.

 

 

قابل ذکر است استاندار مازندران با همراهی نبیان معاون عمرانی استانداری مازندران ، عبوری شهردار ساری و اعضای شورای شهر ساری از مجموع پارک بانوان ، فاز اول و دوم پارک ملل و پارک جنگلی زارع ساری بازدید کرد.

 

ساری کانون گردشگری می شود

 

 

ساری کانون گردشگری می شود

 

 

مهر