مدیر حج و زیارت مازندران با اشاره به آغاز پروازهای حج عمره از 18 آذر ماه امسال، اظهار داشت: 22 هزار و 600 مازندرانی در قالب 169 کاروان به سفر حج عمره اعزام می‌شوند.

 

ساداتی: مرحله دوم ثبت نام عمره از بهمن / اعزام گروه اول مازندران از 18 آذر

مدیر حج و زیارت مازندران با بیان اینکه مرحله دوم ثبت‌نام حج عمره از نیمه دوم بهمن ماه امسال آغاز می‌شود، گفت: اعزام این گروه از زائران از ۲۱ اسفند ماه امسال آغاز شده و تا ماه مبارک رمضان سال آینده ادامه دارد.

 

به گزارش شرق پرس, حبیب‌الله ساداتی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آغاز پروازهای حج عمره از ۱۸ آذر ماه امسال، اظهار داشت: ۲۲ هزار و ۶۰۰ مازندرانی در قالب ۱۶۹ کاروان به سفر حج عمره اعزام می‌شوند.

 

وی بیان داشت: اعزام زائران به سفر معنوی حج عمره تا ۲۰ اسفند ماه امسال ادامه دارد.

 

مدیر حج و زیارت مازندران افزود: تمامی پروازهای حج عمره از فرودگاه بین‌المللی دشت‌ناز ساری به مقصد مدینه منوره خواهد بود.

 

ساداتی با بیان اینکه مرحله دوم ثبت‌نام از نیمه دوم بهمن ماه امسال آغاز می‌شود، گفت: اعزام این گروه از زائران از ۲۱ اسفند ماه امسال آغاز و تا ماه مبارک رمضان سال آینده ادامه دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: توصیه ما به زائران این است که مقررات کشور میزبان را رعایت کنند تا مشکل خاصی نداشته‌ باشیم.

 

مدیر حج و زیارت مازندران با اعلام اینکه موضوع موادمخدر از مشکلات بسیار جدی ما محسوب می‌شود، افزود: زائران از حمل موادمخدر به‌ شدت پرهیز کنند در غیر این صورت ماه‌ها یا سال‌ها زندانی می‌شوند.

 

ساداتی با بیان اینکه زائران حتما بروشور امنیت سفر را مطالعه کنند، اظهار کرد: همچنین زائران از بازارگردی خودداری کنند و در نماز جماعت مکه و مدینه حضور مستمر داشته باشند تا بتوانند کمال استفاده را از سفر معنوی حج عمره داشته‌ باشند.

 

وی تصریح کرد: امسال ۲ هزار و ۶۰۰ نفر در قالب ۶۰ کاروان به‌ صورت پیاده از نجف به کربلا درحال تشرف هستند که بی‌سابقه بوده‌ است.

 

مدیر حج و زیارت مازندران عنوان کرد: پروازهای هوایی عتبات عالیات نیز روزهای جمعه و شنبه در حال انجام است.

 

ساداتی یادآور شد: امسال ثبت‌نام برای اعزام حج عمره مفرده به‌صورت اینترنتی بوده و متقاضیان بدون مراجعه به دفاتر زیارتی نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کردند.